Verdensrekord i holografi og 3D følelse presentert på en lynhurtig og lettflytende måte med den sorteste bakgrunn du kan tenke deg. Men resten av utstyret må også henge med...Ett stk.Telefunken 803s koster kr.6.000 eksl.mva hos Motron . Spiller dette røret så godt at det er verd denne prisen altså . Jeg trenger 2 stk . Dette må da være et spessiellt vellydende rør når det er så dyrt eller kanskje ikke . Noen med erfaring med dette røret og kan si litt om hvor godt det låter kontra andre NOS rør til rundt kr.2-3.000 pr.stk .
Jeg puttet 6n2p rør rett i sokkelen til 12ax7, og det ble godlyd tvert
Smak og behag - selv om black plate tripple mica av sylvania er blitt en edelsten på markedet - ikke minst i pris og etterspørsel. Jeg har også kjøpt noen TFK - men de er ikke i nærheten så grom i lyden som sylvania - men muligens mer detaljert. Fungerer like bra eller dårlig som Hegel - uten sammenlikning forøvrig.Har både black plate og grey plate, tripple mica, av dette røret. Det er bra, men strekker seg ikke opp mot TFK - etter min mening.
husker du benevnelsen på disse rørene du har og årgang ? TFK er utrolig godt rør, men ikke i nærheten av å forsvare prisen, den er kjørt opp pga etterspørsel og griske rør selgereHar både black plate og grey plate, tripple mica, av dette røret. Det er bra, men strekker seg ikke opp mot TFK - etter min mening.