Ny albumstafett?

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.285
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Jeg bare lurte på om det kanskje var stemning for en ny albumstafett før sommerferien.

Vad tycks?

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
109.597
Torget vurderinger
23
Hva er konseptet/oppskriften? Kunne tenke meg å starte en albumstafett for "jazz lovers" :D

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.285
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Se første post i en av de siste "påmelding til Albumstafetten-trådene. Der står alt forklart "med teskje". :)

http://www.hifisentralen.no/forumet/musikk-generelt/74390-pa-melding-til-albumstafetten-28-a.html

Men jeg ville satt pris på om du heller meldte på jazzplatene dine i den vanlige stafetten. :) Hvem vet; kanskje du kal skape flere "jazz lovers". :) Det er ikke SÅ mye action i stafettrådene, og konkurrerende stafetter ville jo ikke akkurat gjøre det bedre. Poenget med stafetten er jo mer eller mindre å dele musikken vår med andre.

united

Æresmedlem
Ble medlem
23.07.2009
Antall liker
34.902
Sted
Indre Østfold
Torget vurderinger
2
God idé, Dazed.
Tenkte på det sjøl for noen uker sida, men det hele kokte bort i hodekålen min.

Nå blir det litt seint for meg, går ut i ferie om tre uker.
Er klar til høsten, da.

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Antall liker
10.643
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Mjo

Eg får jo sikkert nok av fritid fremover. Kan sikkert være med. Trekker vel en eller annen prog-metall skive som vanlig. Morro det. Kan jo kombinere det med å pirke ut øya mine med en gaffel i sammen slengen, "to double the listening experience"...

I'm in.

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.285
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Goody! Du er jo selvskreven. Ikke så mye respons, så vi ser det vel an et par dager til.

janfrt

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.06.2011
Antall liker
8.619
Sted
Pt. Høvik
Jeg er med.

Kunne godt tenkt meg en tur i jazz-verdenen til Sluket óg. Men, jeg ser ingen forskjell på Lynyrd Skynyrd og Mingus i denne sammenheng. Derfor er jeg enig med Dazed: Samle alt i én stafett.

Dukker Prøysen, eller hvem det nå skulle være opp, så takler vi det.

Den eneste sjangeren jeg ville fått problemer med å anmelde, er klassisk. Der har jeg for lite erfaring.

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.285
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Godt. :) ...Bare resten av folka våkner nå, så...

Gidder ikke hvis det ligger an til å bli 3-4 mann, liksom.

G

Gjestemedlem

Gjest
Hva er konseptet/oppskriften? Kunne tenke meg å starte en albumstafett for "jazz lovers" :D
Sikkert lurt med en egen en i jazzkroken. Har prøvd meg et par ganger i denne. Ender gjerne opp i en one-liner som anmeldelse.

OAlex

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.11.2006
Antall liker
1.465
Sted
Trondheim
Jeg skal følge med fra sidelinjen, og kommentere hvis jeg må.

Eviledorf

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Antall liker
1.055
Sted
Bergen
Jeg blir sikkert med. Har nominert litt sært de siste gangene, men er nå inne i et annet modus og vil nok nominere noe som er mer spiselig for de fleste. Kanskje noe køntri.

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.285
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Da prøver vi, da. Jeg setter en nedre grense for påmeldte for å gjennomføre, tenker jeg. 8 mann bør vi vel minst være, ikke sant?

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
Vurderer å bli med.Lenge siden sist nå.

mvh.s,

Topp Bunn