Ny Nils Lofgren skive :)

M

MPT

Gjest
Har kjøpt den, men har ikke fått hørt på den enda.

juster

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.11.2003
Antall liker
24
Torget vurderinger
1
Fikk den for en stund siden, mye bra musik her og varierende, alt fra gospel, contry og rock.
Når det er sagt så syntes jeg også at platen var lidt! kjedelig og skuffende ved første lyt, HÅPER den vokser med tiden! Har ikke samme drivet som favorit platen min, fra Lofgren, Crooked Line.

Mvh. Tom-Erik

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.873
Har den like bra lydkvalitet som Accoustic live?

juster

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.11.2003
Antall liker
24
Torget vurderinger
1
Lyden er bra den, som altid med lofgren? tror jeg. Men der er jo her snak om et studioopptak. Vil si at den er over gjennomsnittet.

Mvh. Tom-Erik

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
27.521
Torget vurderinger
27
Noen som skal på konsert med mannen? Kunne godt tenkt meg det.

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
27.521
Torget vurderinger
27
Det var en veldig god konsert for tilhengere av brilliant gitarspill. Liten og intim konsert med under 500 plasser. (Lekkert konserthus i Gøteborg, for de som måtte være arkitektonisk interessert).

Det meste av låter og arrangement var i samme gate som "Acoustic Live" og dette er jo Nils på sitt beste.

Et par elektriske låter rotet seg litt bort med playback av band, men med unntak av disse 2-3 var Nils alene med kassegitar og tangenter.

Mange slagere for fan av nevnte plate. Keith don't go var jo verdt turen alene, Man in the Moon... ja, det var som nevnt mange av dem.

Jeg traff Nils etter konserten og spurte om det ble noe Norgesbesøk i denne omgang. Det hadde visst vært planen, men ble dessverre ikke noe av. Fikk ham til å signere noen cder og ytret ønske om et Norgesbesøk. Vi skulle vel klart å fylle en del rader bare med medlemmer fra sentralen?

LydKarl

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.11.2004
Antall liker
115
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
1
Vi skulle vel klart å fylle en del rader bare med medlemmer fra sentralen?
I´m in, Fosse (veit om ein og annan som òg temmeleg garantert er med her på sentralen utan å nevne namn). Stort at du har prata med Mr Lofgren himself.

-LydKarl

K

kiwi

Gjest
Dette må ha vært stort Fosse, både konserten og i tillegg og ha møtt han ;)
Det var en veldig god konsert for tilhengere av brilliant gitarspill. Liten og intim konsert med under 500 plasser. (Lekkert konserthus i Gøteborg, for de som måtte være arkitektonisk interessert).

Det meste av låter og arrangement var i samme gate som "Acoustic Live" og dette er jo Nils på sitt beste.

Et par elektriske låter rotet seg litt bort med playback av band, men med unntak av disse 2-3 var Nils alene med kassegitar og tangenter.

Mange slagere for fan av nevnte plate. Keith don't go var jo verdt turen alene, Man in the Moon... ja, det var som nevnt mange av dem.

Jeg traff Nils etter konserten og spurte om det ble noe Norgesbesøk i denne omgang. Det hadde visst vært planen, men ble dessverre ikke noe av. Fikk ham til å signere noen cder og ytret ønske om et Norgesbesøk. Vi skulle vel klart å fylle en del rader bare med medlemmer fra sentralen?

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
Har kjøpt den, men har ikke fått hørt på den enda.
Har hørt den, men ikke kjøpt den enda!!!

Dette da jeg IKKE ble imponert av førsteinntrykket. Kjedelig amerikansk musikk spilt uten særlig med sjel veies ikke opp av at mannen er flink og at lyden er litt bedre enn gjennomsnittet. Det har kommet langt bedre utgivelser fra den kanten før, spør du meg....

Kan være at jeg trenger å høre den noe ganger til før brikkene eventuelt faller på plass, men som sagt førsteinntrykket....

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
27.521
Torget vurderinger
27
Dette må ha vært stort Fosse, både konserten og i tillegg og ha møtt han ;)

Ja, dette var veldig trivelig.

Nå er Acoustic Live min favorittskive med mannen, og konserten var virkelig som å høre denne platen, ja nettopp LIVE. Glitrende gitarspill. Keith Don't Go var om mulig enda mer magisk enn på platen, med et noe anderledes gitarspill, fabelaktig. Og det var flust av andre godbiter denne kvelden.

Fyren stod jo ute i resepsjonen og signerte cd-er (og alt annet folk måtte ha tatt med seg, det var da som pokker at alle LP-ene mine lå igjen hjemme). Tok seg god tid til å signere og prate. Jeg ble jo selvsagt nødt til å handle noen cd-er da, når navnetrekk ble delt ut.

Topp Bunn