Ny Patricia Barber

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.082
Antall liker
10.485
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
var innom et par platesjapper idag og spurte etter den, men de hadde verken hørt om Barber eller plata.
Ikke lå den i bestilling heller.
Det ble Helge Lien Trio og
SUSANNA AND THE MAGICAL ORCHESTRA
i stedet.
 

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Innlegg
10.083
Antall liker
2.620
bambadoo, kom d som noen overraskelse på deg at (teenager)selgerne ikke har hørt om Barber...?
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.082
Antall liker
10.485
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Ikke noen bombe akkurat men jeg håpet å bli positivt overrasket :)
 

Medeski

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.01.2003
Innlegg
497
Antall liker
77
var innom et par platesjapper idag og spurte etter den, men de hadde verken hørt om Barber eller plata.
Ikke lå den i bestilling heller.
Det ble Helge Lien Trio og
SUSANNA AND THE MAGICAL ORCHESTRA
i stedet.
Plata ble sluppet for tre dager siden i USA så det tar nok en stund før du kan forvente å finne den i platekompaniets hyller ja. Bestill på nettsiden jeg linket til. Kun 15$ (pluss frakt). Har selv bestilt 4 plater der tidligere. Hurtig frakt og billige plater. Anbefales :)
 

soundscape

Æresmedlem
Ble medlem
21.09.2005
Innlegg
10.939
Antall liker
32.889
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
17
Her har jeg ikke fulgt med i timen, herved bestillt ! Tror jeg har alle tidligere utgivelser.
 

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Innlegg
1.254
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
En bestilling plassert fra denne karen også!! Håper snart å finne den snurrende i den italienske avleseren i Son....
 
O

om.s

Gjest
Denne skiva har alt! den har ikke surret her hjemme så mye enda, men det som jeg har hørt liker jeg muligens bedre enn "Verse" som etter min mening er damens beste, til nå! Nydelig!!.....

mvh
 

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
5.636
Antall liker
394
Mythologies falt ikke i min smak, for eksperimentielt for meg.

Tomt for syre - NO CAN DO.
 
O

om.s

Gjest
Mythologies falt ikke i min smak, for eksperimentielt for meg.

Tomt for syre - NO CAN DO.
Godt å se at eldgamle regler fortsatt gjelder (smaken er som baken osv..).
Det er nettopp det at damen har egenskapen å fornye sin musikk som er så spennede med PB, og det greier hun imo, på denne nye skiva, imotsatt fall av hva Diana K klarte med sin siste skive, fortsatt imo ;)

mvh
 

ayaboh

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2005
Innlegg
1.690
Antall liker
7
Det er nettopp det at damen har egenskapen å fornye sin musikk som er så spennede med PB, og det greier hun imo, på denne nye skiva, imotsatt fall av hva Diana K klarte med sin siste skive, fortsatt imo ;)

mvh
imo også! Når jeg tenker etter er det veldig vanskelig å si at noe er typisk PB i det hele tatt. Og så kan damen dette med ord....
 
Topp Bunn