Lager en ny "Phantom" tråd med litt bilder og kanskje etterhvert litt inntrykk av den av mange kallt "verdens beste" med mere armen.
Vedlegg
-
66.2 KB Visninger: 97
OivindJ skrev:Dette gjør vondt å se på for mange av oss som har innsett at vi kun har råd til en signal-kilde :'( .
SelvsagtRudi skrev:OivindJ skrev:Dette gjør vondt å se på for mange av oss som har innsett at vi kun har råd til en signal-kilde :'( .
Jo-jo, men det var så mange som ville at jeg skulle legge ut noen bilder og litt tekst så du får bære over med det hele.
Desuten så kan det jo godt hende at du kan få deg noe lignende eller bedre på litt sikt, jeg startet ikke akurat med det "værste" jeg heller![]()
Nightpuma skrev:Hei Rudi.
Det var kjempehyggelig du kom tilbake med Phantom tråden din. Nå er jo jeg også igang i UPS tråden, så jeg håper vi kan utfylle hverandre med erfaringer med armen.
Hvilken PU og kabel bruker du?
Mvh Asbjørn
break_out skrev:Er denne kombinasjonen den beste du har hatt i hus?
Nightpuma skrev:Rudi skrev:Høres ud som en god match det du. Spennede å høre hva du synes når du har fått lytta og stilt og lytta og....Nightpuma skrev:Hei Rudi.
Det var kjempehyggelig du kom tilbake med Phantom tråden din. Nå er jo jeg også igang i UPS tråden, så jeg håper vi kan utfylle hverandre med erfaringer med armen.
Mvh Asbjørn
Asbjørn
......................... akurat ja, har ikke tittet noe på UPS tråden før nå, men der var det altså allerede en Phantom tråd, vel-vel, en god arm kan ikke vises for ofte (gammelt jungelord eller noe sånnt)
Bruker Lyra Titan "i" og Cardas Golden Ref kabel............. uten at jeg helt vet enda om dette er den beste combo'en for denne armen, men "time will show".
HeiRudi skrev:Nightpuma skrev:Hei Rudi.
Mvh Asbjørn
......................... akurat ja, har ikke tittet noe på UPS tråden før nå, men der var det altså allerede en Phantom tråd, vel-vel, en god arm kan ikke vises for ofte (gammelt jungelord eller noe sånnt)
Bruker Lyra Titan "i" og Cardas Golden Ref kabel............. uten at jeg helt vet enda om dette er den beste combo'en for denne armen, men "time will show".
Fosse skrev:Spennende Rudi.
Jeg vurderte selv Phantom-armen til Acutusen (og Orben) men valgte å gå for de et av de to sikre valg (SMEV/DV507MKII).
Kan du si noe om hvordan Phantomen gjør seg i dette drivverket sammenlignet med SME?
Spennende at du har våget denne kombinasjonen, selv om du vel har nok armer og drivverk til å kunne bytte rundt dersom du skulle finne ut av de ikke er "perlevenner" og trives best hver for seg.
Gratulerer.
break_out skrev:Joda den ser meget bra ut og er nok "fit for purpose". Ser frem mot lytteinntrykk, spesielt siden du har såpass erfaring fra andre spillere/armer. Er denne kombinasjonen den beste du har hatt i hus?
terryboy skrev:Spør sikker dumt, men vil heller gjøre det enn å sitte dum igjen uten å spørre??!! Er det negativ VTA når fremre del av armen (den hvor pick up henger fast i headshell) er lavere eller høyere enn bakre del av armen??