|
Så det vart altså laga fleire utgåver av straumforsyninga til SP10. Mi hadde veljar. 120 -240, men dei fleste japanske produkt på den tida var også laga i "domestic"-utgåver som berre hadde 100V.Rudi skrev:Jeg har en SP10MKII og den er det ikke spenningsvelger på, spilleren min er forøvrig en 120 volt's utgave og jeg har spenningsomformer 230-120 volt, virker som bare det.,,,,,,,,,,,,,,,, visste forøvrig ikke at Donald Duck har sunget inn såååå mange plater og vært med i såååå mange band ;D
Audiophile-Arve skrev:Så det vart altså laga fleire utgåver av straumforsyninga til SP10. Mi hadde veljar. 120 -240, men dei fleste japanske produkt på den tida var også laga i "domestic"-utgåver som berre hadde 100V.Rudi skrev:Jeg har en [size=10pt][size=10pt]SP10MKII[/size][/size] og den er det ikke spenningsvelger på, spilleren min er forøvrig en 120 volt's utgave og jeg har spenningsomformer 230-120 volt, virker som bare det.,,,,,,,,,,,,,,,, visste forøvrig ikke at Donald Duck har sunget inn såååå mange plater og vært med i såååå mange band ;D
Eg går ut frå at det er mk II du har, Rudi?