Jeg har fått pakker, endelig ;D
Vedlegg
-
55.8 KB Visninger: 823
|
Sludder og vås, som han sa, Reven i Hakkebakkeskogen.RJEL skrev:Har ikke fått arma fra Oslo Hi-Fi center :'(
Lite vits å pakke opp før den kommer.
Nvel, her er det altså regnvær, og vi har lite å gjøre. Om du altså kunne være så god og mønstre litt medmenneskelighet, ville det ikke være det værste du kan gjøre nå - huset går ikke sin vei; det står der malingsforventende også i morgen den dag. Vi derimot, som stirrer inn i uværet, kunne i vår lengsel etter nye spillere å hvile vårt blikk på, slå helt kontra i den uinnløste forventning, og tro at du har fått tilsendt en Dual, Rega eller Linn! Et smedebilde for vårt indre øye.RJEL skrev:Har ikke fått arma fra Oslo Hi-Fi center :'(
Bestilte arma så sent som 23.april så det blir vel enda noen måneder før den kommer ;D
Desutten er det govær og jeg er travelt opptatt med å male huset. :'(
Er ikke det det samme? :-*MaHa skrev:Og, som kjent er det bedre med ingen mus enn luremus...
Så lite nysgerrig er det ikke mulig å være. Du har noe på gang , det må du ha.RJEL skrev:Har ikke fått arma fra Oslo Hi-Fi center :'(
Bestilte arma så sent som 23.april så det blir vel enda noen måneder før den kommer ;D
VI maler ikke hus, vi vil gjerne se oppi eskene dine. ;DRJEL skrev:Har ikke fått arma fra Oslo Hi-Fi center :'(
Nede i venstre hjørnet er Front End (keyboard) til en NAD T753.break_out skrev:Du kan i hvert fall fortelle hva du driver med i nedre venstre hjørne på bildet.
Alle kan jo se at han lurer oss trill rundt med kassene, for de inneholder vinglass...
C._Alshus skrev:Er ikke det det samme? :-*MaHa skrev:Og, som kjent er det bedre med ingen mus enn luremus...
Dette er jo på grensen til å være sadistisk ... gi f. i veggen og malinga, finværet ditt er rimelig grått her i nabolaget - dårlig malingstørk og heft ... gi oss litt solskinn og pakk ut! ;DRJEL skrev:Tålmodighet gutter. ;D
Må benytte finværet til å male.
Bare to store vegger igjen nu.
Regner med det blir utpakking på fredag og da selvfølgelig med en skikkelig bildetråd.![]()
Jeg beklager at jeg ikke holder oversikt, men mitt inntrykk var at Autoritetene på St.Hanshaugen var villige til å overse kornåkern, i alle fall, nå har jeg gjort mitt for forskjønnelsen ( se også Parelius..) Italiensk riktignok. Men hun skjønner sikkert nok fransk.Valentino skrev:Jeg er usikker på om jeg egentlig står i medlemsregisteret til St.Hanshaugen Dynavector klubb, siden jeg har en Sumiko og bor i en kornåker. Nuvel.
En Vakrere Hifisentral er et prosjekt vi kan ha gående året rundt. Vakre og sofistikerte (og derav franske) skuespillerinner finnes det flere av. Dette kan bli ytterst behagelig for øyet etterhvert.
Det blir nok mye kos fremover ser jegRJEL skrev:Modellen heter champion level II.
Koster 24 høvdinger, jeg fikk en kanonpris av forskjellige årsaker.
Hadde nu bare 309 armen kunne kommet.
På denne skal jeg montere en Ortofon Rohmann.
Dette skal vist være en bra match. Spiller og arm er noe mere usikkert.
Har tatt en råsjans for å si det sånn.