Ny toppmodell fra Dynavector

gut_man

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2004
Antall liker
3.183
Torget vurderinger
6
Noen som har fått med seg denne nye XV-1t? Ser ut som om det blir den nye kongen i Dynavectors pickup sortiment. Har noen litt inside info om hva som er nytt på denne modellen? Ser ut som om magnetene har en slags skjerm av et eller annet mystisk materiale. Her er bilde av vidunderet:

Vedlegg

Valentino

J. Brünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
27.304
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Nå har denne tråden ligget her hele ettermiddagen!*
Hva driver dere med, Fosse, Parelius og Vidar P? Møter med banken?

*Edit: I et kvarter.

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
28.832
Torget vurderinger
27
Alt jeg vet er at den (XV-1st) skal være vesentlig dyrere enn forgjengeren, kommer den i hus skal den ikke på Dualen og jeg er ikke så rent lite nysgjerrig.
Hvem er først ut?

gut_man

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2004
Antall liker
3.183
Torget vurderinger
6
Fosse skrev:
Alt jeg vet er at den (XV-1st) skal være vesentlig dyrere enn forgjengeren, kommer den i hus skal den ikke på Dualen og jeg er ikke så rent lite nysgjerrig.
Hvem er først ut?
En liten korreksjon Fosse. I følge DV sine sider, er korrekt betegnelse DRT-XV-1t. Ingen s i typebetegnelsen altså :) Vesentlig dyrere enn XV-1s, wow da spørs det om den ikke blir en våt drøm for min del. For min del, representerer XV-1s vel grensen for hva jeg er villig til å legge i en pickup. Skal det svis av mer penger på hifi, står oppgradering i Avantgarde sortimentet på ønskelisten her. XV-1s er planlagt retippet når den en gang har gått sine timer. Har allerede gjort avtale med min venn indoneseren, som skal forestå den operasjonen (sende den til fabrikk). Regner ellers med panegyriske tester av det nye vidunderet dersom kvaliteten også er vesentlig bedre enn den ellers så bejublede XV-1s. Er den ikke det, spørs det om den er verdt pengene. Venter i spenning på utsalgspriser og tilbakemeldinger :)

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
317
Torget vurderinger
3
Dobling av prisen... det høres fornuftig ut, jeg tar to! Glem banken, her er det bare å gå direkte til statens obligasjonsfond.

Topp Bunn