Nye "gadget's" til Linn LP12 er på vei.

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
10.893
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
39
Noen som vet noe om hva disse er/består av ? Kontrapunkt's Odd-Rune var så hemmelighetsfull så derfor spør jeg her om den harde Linn kjerne vet noe mer ? ;)

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
458
Torget vurderinger
4
Nytt RIAA-trinn montert internt i spilleren. DC-motor. Ny Lingo som gir strøm til motoren+RIAA'en. Ny top-of-the-line PU. Skulle vel holde en stund det 8)

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
10.893
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
39
He-he, se det ......... u-moderne og utgått modell daget etter at man har handlet ny spiller, vel ikke noe nytt der akurat ;D

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
458
Torget vurderinger
4
Slapp av, Rudi. Ingen ting av dette er offisielt, men ryktene florerer på nettet. Noe kommer sikkert, kanskje alt? Who knows....

Har du kjøpt en splitter ny en? Lingo2, Keel, Ekos SE??

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
458
Torget vurderinger
4
Skjønner ikke helt hvorfor det er så stas med likestrømsmotorer p.t. Jeg holder meg til vekselstrøm og Armageddon for min del ;)

B

break_out

Gjest
Mange nye greier på gang altså ;D. Får de til DC styring så kan det bli bra, men det lukter dyr løsning. Riaa løsning biter jeg ikke på.. eller en får se hva som skjer.. Har lest meg litt inn på det digitale mediet i det siste, og satser på et lite stunt ila. kommende måned. Men så er det vell igang med vinylen igjen. Er meget fornøyd med Linn spilleren for tiden, spiller masser og opplever nye sider med skivene mine :).

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
10.893
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
39
Sånn forresten.................. noen som har erfaring med Akito2b verses Naim Aro ?
Eller er det Ekos/Ekos SE man skal sammenligne Aro mot ?............... oppgraderings spøkelse lurer i bakhodet allerede før jeg får den nye spilleren (sikkert et frø Odd-Rune en gang har sådd som begynner og spire ;D).

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
458
Torget vurderinger
4
Tipper ARO-gutta blir litt fornærma hvis du sammenligner med Akito ;)

Har aldri hørt en spiller med ARO, men prismessig ligger den på høyde med Ekos og det er vel denne de fleste har sammenlignet med.

Jeg har ikke helt sansen for en arm uten mulighet til å justere overhenget og det er vel et ankepunkt flere vil ha til ARO....

VidarP burde vel kunne si litt om dette. Han har ihvertfall gjort det tidligere 8)

Topp Bunn