Nye Websider endelig på plass med masse tilbud!

HST_logo_5cm.jpg

Etter mye styr og noen runder på sykehus er endelig våre nye websider kommet på plass.
Hifistasjonen, For folk flest! har fått nytt ansikt med responsivt design dvs tilpasser seg tablet, mobiltelefon og pc som gjør det enklere å finne frem uansett hvilket produkt man bruker for å surfe på nett.

Med den nye nettbutikken slipper man nå å styre med epost og telefon for å bestille småprodukter til noen få kroner som gjør at man sparer tid.
Man kan selvfølgelig handle alle produkter med vår nettbutikk, men det anbefales å ta kontakt før kjøp av svært dyre produkter.
Nå er det bare å registrere seg som kunde !
Og vi håper alle vil bruke Facebook knappen og henge seg på der. Etterhvert blir våre nye websider koblet sammen med Facebook sidene også.
I forbindelse med våre nye websider vil vi også lansere en blogg hvor man kan spørre om hjelp, både fra Hifi Stasjonen og andre kunder som måtte ønske å hjelpe.
Bloggen vil fortrinnsvis være et hjelpemiddel for å dele erfaringer og løsninger med de produkter vi fører.

Vi har hatt flere tilbud mht pre-lansering av websidene, og vi har også forskjellige tilbud en stund fremover etter lansering av websidene.
Øverst på de nye websidene er et ganske stort banner hvor det står 'Kampanjeprodukter' og klikker man her finner man alle våre tilbud.
Skulle man være i tvil kan man også klikke på 'Tilbud' knappen.

Bruktmarkedet er desverre veldig tynt, da fokus er på registrering av nye produkter som vil vedvare en lang tid fremover.
Det blir lagt ut brukte produkter dann og vann, men inntil videre bør man ta kontakt og spørre om vi har produktet man ønsker.

Møbel kategorien er en veldig stor kategori som vi holder på med, men her bør man spørre om vi har det man leter etter.
Vi har et rett og slett ENORMT utvalg i forskjellige rack, hyller, stativer, oppbevaringsmøbler etc fra Hifi Racks i England som håndbygger produktene.
Man kan også få laget produkter etter egne mål.
Foreløpig opptil 7 forskjellige finish, både som stained/farget/lasert på den rimeligste serien Slimline eller forskjellige tresorter heltre i serien Reference samt XL, XLV og Akorner.

Hodetelefon utvalget, eller HeadFi, blir utvidet etterhvert. Audio Technica er foreløpig det hodetelefon merket vi forhandler hvor vi også prøver å være rimeligst prismessig. Hodetelefon forsterkere er i flere merker fra rimelig til dyrere produkter.

En kjærkommen nyhet for de som søker en rimelig forsterker, enten til stua, hytta, studenthybelen eller litt yngre garde er den helt nysluppne Micromega MyAmp som ble lansert nå på München messen. En god klasse AB forsterker, hodetelefon forsterker, DAC og Bluetooth kombinasjon.
Veil pris vil være kr. 4995,-
Micromega har også kommet med en rimelig streamer og høyttalere i My Range serien.

Vi vil holde butikken stengt til og med den 19 mai i forbindelse oppussing. Håpet er å bli ferdig til da med mesteparten av den nye utstillingen på plass.
Men det vil komme flere produkter fortløpende frem til høsten.
Vi vil ha forskjellige tilbuds/kampanje produkter hele tiden fremover. Dette er tidsbegrensede tilbud.

Velkommen til våre nye websider !
Mvh
Hifi Stasjonen
Tlf : 62416121
Epost : mail@hifistasjonen.no
WEB : Hifistasjonen, For folk flest!

Sist redigert:

Kommentarer

oyvindk

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
109
Sted
Trondheim
Hei.
Fine sider, men kan dere liste opp produkter over flere linjer i stedet for at man må klikke seg bortover for å se hva som befinner seg der? Det blir veldig tungvint, og det reduserer lysten til å browse sidene deres.

Mvh Øyvind Knutsen.

Hifi Stasjonen

Bransjeaktør
Ble medlem
02.05.2007
Antall liker
59
Hei
Våre kunder kan velge selv om de ønsker å se sidene med kolonne visning eller liste visning.
Dette velger man via de to knappene som finnes over sidetall(ene) og vil automatisk huskes neste gang man er innom sidene.

Om man kun er innom hovedsiden, er det kolonne visning med noen få utvalgte modeller.
Her fungerer det ikke med liste visning, fordi sidene må da scrolles nedover vanvittig langt ned.
Holder man 'musa' over f eks Analog, får man flere valg nedover. Skyver man så 'musa' ned på kategori Platespiller, kommer det opp flere valg med merker av de forskjellige platespillerne. Skyver man så 'musa' over på f eks JR Trans Rotor og klikker, får man opp de forskjellige modeller vist med listevisning som er 'autosatt'.
Men det kan velges listevisning eller kolonnevisning via de to knappene over sideantall.

Klikker man Analog eller Digital etc, får man opp hovedkategorier på venstre side.
Og da får man kun opp kolonnevisning av noen få produkter som finnes på generelt grunnlag.
Dette fordi det estetisk sett ser penere ut og er renere i design.
Dersom man bruker sidene våre, tror jeg de fleste vil synes at det er lett å finne frem på sidene.
Mvh
Hifi Stasjonen

Virgo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2006
Antall liker
603
Torget vurderinger
10
Likte bedre den gamle siden. Selv om den haddeveldig mye informasjon, føltes den mer profesjonell ut. Føler jeg er inne på en side som ikke har så mye produkter, den føles lite profesjonell ut, og tungvint med kolonnevisning, som jeg opplevde på alt jeg var interessert i. Da mister jeg kjapt interesse, da horisontal visning er for gamle dager..Min mening da. Savner følelse av at jeg er inne på en virkelig seriøs side med mulighet for å se high end produkter

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Antall liker
3.392
Torget vurderinger
0
Gratulerer med nye websider...funker greit...og i tråd med dagens "norm" :)

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Antall liker
17.466
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Funker som juling her også. Flott at du har tatt deg bryet med å modernisere sidene som tydeligvis er lagt over på en moderne plattform som kan utvikles videre.

Enig at det kan virke uvant med opsjon for horisontal scrolling, men det funker også bra på pad'en og i Win 8 med trykkfølsom skjerm.
Lar jeg musa hvile på "Analog" i hovedmenyen og velger ett av produktnavnene, så listes inntil 10 produkter pr. side for nedoverscrolling. Det må jo være bra det, skulle jeg tro ...bare jeg venner meg til det :)

Prøvde nettbutikken på en "stiftbørste". Jeg klarte det også - ikke værst!

Mvh
Jan P.

Hifi Stasjonen

Bransjeaktør
Ble medlem
02.05.2007
Antall liker
59
Det er helt riktig at det ikke er så mange produkter som før, kun ca 400 produkter er langt inn til nå. Sidene er hele tiden under utvikling på dette stadiet.
Akkurat nå er det oppussing som står i høysetet, men etter dette og utover sommeren blir vi nok ferdige med å legge inn alle produkter.
Totalt sett ca 1000 produkter er da på plass.
Jeg er faktisk veldig glad for at sidene nå ikke er kun for de som ser etter de aller dyreste produktene.
Det var noe av det jeg ville forandre på, slik at Hifi Stasjonen fremstår som en butikk for ja nettopp 'For folk flest' .
Utstillingsmessig prøver jeg på det samme. Men det er ikke så lett da dette er først og fremst min egen hobby, og egeninteressen sørger nok for at det blir flere innkjøp av produkter som koster litt mer enn av de som koster litt mindre.
Jeg prøver uansett å etterkomme ønsker fra Hifi Stasjonen's kunder så langt det lar seg gjøre.
Mvh

Informasjon om bruker

Hifi Stasjonen
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
59
Link til alle artikler
35
Hifi Stasjonen sine annonser
Bransjenyheter
Monk Audio

Monk Audio

• 26
Monk Audio Phono preamplifier : Et utrolig utvalg justeringsmuligheter. 3 innganger med valg MM eller MC. Separat strømforsyning. Det er også blitt utviklet en ekstremversjon av strømforsyningen...
Fortsett
Bransjenyheter
Goldring Moving Coil Pickuper!

Goldring Moving Coil Pickuper!

• 0
Goldring har produsert pickuper i over 100 år til svært rimelige priser. Goldring er rimeligere å kjøpe gjennom norsk forhandler enn privatimport, man sparer faktisk flere tusen kroner på enkelte...
Fortsett
Bransjenyheter
Goldring 2000 Serien !

Goldring 2000 Serien !

• 0
Goldring har produsert pickuper til platespillere i over 100 år og fremdeles håndlages pickuper på samme fabrikk i England. De senere årene har Goldring laget nye modeller i tillegg til...
Fortsett
Bransjenyheter
Goldring med oppdatert informasjon!

Goldring med oppdatert informasjon!

• 1
Goldring oppdatert sine websider ! Goldring har gått igjennom alle sine modeller og har oppdatert informasjonen på alle sine pickuper. Dette gjør det enklere å finne passende modell ved å lese...
Fortsett
Bransjenyheter
Ny utstilling og ny Goldring demo

Ny utstilling og ny Goldring demo

• 3
Når det nå settes opp ny utstilling, vil det bli demo av flere pickuper! Alle Goldring pickuper som Hifi Stasjonen lagerfører vil være mulig å få demonstrert i begge showrooms. Det vil selvsagt...
Fortsett
Bransjenyheter
Hifi Stasjonens nye utstilling begynner å komme på plass.

Hifi Stasjonens nye utstilling begynner å komme på plass.

• 4
Her er noen foreløpige og kjapt knipsede bilder med mobilkamera. Den nye utstillingen begynner å komme på plass, selv om mye mer skal på plass. Her er noen biter av det ene systemet som blir å se...
Fortsett
Topp Bunn