NYHET! Da er de to første PMC Prophecy modellene på plass i demorommet!

Kommentarer

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
8.159
Sted
Holmestrand
Tydeligvis på tide å få ytterste enden av den ene overekstremiteten ut av en viss annen ende og legge en tur østafor Oslo…

• Liker
Reaksjoner: nat

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
8.159
Sted
Holmestrand
Hva mener du her?
Det var litt høyttenkning fra min side.:
At undertegnede kommer seg over dørstokken og tar seg en tur, i dette tilfellet til NAT som holder til øst for Oslo, om jeg ikke tar helt feil?
Og et par andre hifi-relaterte utflukter jeg har utsatt lenge.

• Liker

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
4.509
Torget vurderinger
6
Ja, men jeg «litt» nysgjerrig på Bladelius også. 😎
Enkleste og raskeste for deg er å ta Oslofjord tunellen og E6 mot Ryen. Ta avkjøring 25 og derifra er det 2 min å kjøre til meg.
Velkommen skal du være (y)

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
8.159
Sted
Holmestrand
Enkleste og raskeste for deg er å ta Oslofjord tunellen og E6 mot Ryen. Ta avkjøring 25 og derifra er det 2 min å kjøre til meg.
Har vært der og rista i døra en gang, men da var det stengt.
Hadde vært i datarommet på Rosenholm, og det tok 3-4 timer lengre enn planlagt.
😂

• Wow

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Antall liker
10.327
Sted
Narvik
Torget vurderinger
12
Prophecy 5 ser bare bedre å bedre ut i mine øyne.. :) synd man bare må gå 160mil for å høre 🤣

• Liker

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.346
Torget vurderinger
1
Hvordan kommer man seg dit fra Oslo S?

• Liker

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
4.509
Torget vurderinger
6
Har vært der og rista i døra en gang, men da var det stengt.
Hadde vært i datarommet på Rosenholm, og det tok 3-4 timer lengre enn planlagt.
😂
Kan du huske når det var?

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
8.159
Sted
Holmestrand
Kan du huske når det var?
Det var ikke din feil på noe vis.
Jeg skulle gjøre en liten fillejobb som noen andre forkludret, og da ble jeg for sen. Det var ikke så lenge etter at du flytta, så jeg tenkte du kanskje var der selv om det var sent.
🤗

• Liker

Facebook

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.01.2021
Antall liker
1.092
Sted
Kolbotn
Torget vurderinger
2
Det medfører ikke riktighet. Det raskeste er å kjøre om Oslo. Jeg bor på Kolbotn og er i Horten minst en gang pr uke. Jeg har målt alle alternative kjøreruter fler ganger og konklusjonen er at Horten-Sofiemyr tar 72 minutter via Oslo. Følg E-18 hele veien og ta av mot Kolbotn. E-18 og E-6 tar lengre tid.

• Liker

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
8.159
Sted
Holmestrand
Det medfører ikke riktighet. Det raskeste er å kjøre om Oslo. Jeg bor på Kolbotn og er i Horten minst en gang pr uke. Jeg har målt alle alternative kjøreruter fler ganger og konklusjonen er at Horten-Sofiemyr tar 72 minutter via Oslo. Følg E-18 hele veien og ta av mot Kolbotn. E-18 og E-6 tar lengre tid.
Det avhenger en hel del av trafikken gjennom Oslo. Og forbi Drammen på retur. Bare Drammen på ettermiddagen kan lett forsinke 10-15 min.

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
4.509
Torget vurderinger
6
Jeg skal ikke nekte for at det kan være raskere å kjøre om Oslo om du slipper køene.
Men du slipper bompenger men å ta tunellen og så er det litt færre km?
Fra Horten er vel båten raskest/kortest?

Facebook

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.01.2021
Antall liker
1.092
Sted
Kolbotn
Torget vurderinger
2
Det avhenger en hel del av trafikken gjennom Oslo. Og forbi Drammen på retur. Bare Drammen på ettermiddagen kan lett forsinke 10-15 min.
Alt avhenger av alt overalt og min erfaring er gjort til døgnets alle tider. Du kan jo se for seg en stengt Oslofjordtunnelen og den er stengt i snitt 1,2 ganger pr døgn. Egentlig gir jeg beng i hvilken rute man tar, det var ment som et velmenende tips fra min side.

Facebook

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.01.2021
Antall liker
1.092
Sted
Kolbotn
Torget vurderinger
2
Jeg skal ikke nekte for at det kan være raskere å kjøre om Oslo om du slipper køene.
Men du slipper bompenger men å ta tunellen og så er det litt færre km?
Fra Horten er vel båten raskest/kortest?
Kortest i kilometer, tregest i tid. Dyrest også.

• Liker

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
4.509
Torget vurderinger
6
Ekte mannfolk kjører forbrenningsmotor 👍🍺
Det er ikke så veldig viktig for meg om folk kjører EL, eller fosilt. Men jeg kan forstå godt at mange velger EL med de fordelene som er lagt til rette for EL-Biler.

Informasjon om bruker

nat
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
4.509
Link til alle artikler
277
nat sine annonser
Bransjenyheter
Hos PMC så står alt på hode om dagen...

Hos PMC så står alt på hode om dagen...

• 6
Hos PMC så står alt på hode om dagen med produksjonen av den nye Prophecy-serien og snart er dem på vei til Norge. Hvor vil man kunne høre på den nye Prophecy serien? Gjallarhorn Audio i Asker...
Fortsett
Bransjenyheter
Da er prisene på PMC sin nye Prophecy klare.

Da er prisene på PMC sin nye Prophecy klare.

• 9
Priser PMC Prophecy-serie, Prophecy 1. Kr 40.995.- Pr.Par. Prophecy 5. Kr 64.995.- Pr.Par. Prophecy 7. Kr 93.490.- Pr.Par. Prophecy 9. Kr 126.995.- Pr. Par Prophecy C. Kr 32.490.- Pr. Stk.
Fortsett
Bransjenyheter
Prophecy: Splitter ny serie fra PMC

Prophecy: Splitter ny serie fra PMC

• 32
Hear the Future er slagordet når PMC nå lanserer sin splitter nye høyttalerserie Prophecy. Den består av helt nyutviklede høyttalere-serie, totalt fem modeller hvorav en senterkanal, en...
Fortsett
Bransjenyheter
London calling!

London calling!

• 0
Grunnet PMC produktlansering av en helt ny høyttalerserie i London. Så holder Norsk Audio Teknikk stengt onsdagen 4 og torsdagen 5 desember. Det er snakk om et helt nytt høyttaler konsept og...
Fortsett
Bransjenyheter
Norsk Audio Teknikk. Black Friday!

Norsk Audio Teknikk. Black Friday!

• 0
Norsk AudioTeknikk AS Sofiemyrveien 12. Inngang A1. 1412 Sofiemyr Tlf: 22200095 Mail: morten@norskaudioteknikk.no Web: www.norskaudioteknikk.no Facebook...
Fortsett
Bransjenyheter
NYHET! 5 desember lanseres det en helt ny høyttaler-serie ifra PMC!
Topp Bunn