Nyte god drikke til lyttingen!

K

kbwh

Gjest
Også jeg kunne hørt sortmetall/dødsmetall (husker aldri hva om er hva) etter en slurkav det stoffet.

N

nb

Gjest
Litt hjelp kanskje: Las en gang at forskjellen på deathmetal og goth er at mens et deathband kan ha tekster om hvordan kjønnsorganet ditt ser ut i tredje stadium av syfilis, vil et gothband heller synge om hvorfor du allerede fra fødselen av var predisponert til å dø av syfilis;)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Litt hjelp kanskje: Las en gang at forskjellen på deathmetal og goth er at mens et deathband kan ha tekster om hvordan kjønnsorganet ditt ser ut i tredje stadium av syfilis, vil et gothband heller synge om hvorfor du allerede fra fødselen av var predisponert til å dø av syfilis;)
Takk!
Kjekt å vite hva de synger om, for det er slett ikke enkelt å få med seg teksten når de synger.

Selv foretrekker jeg kaffe og hørbar musikk. Dere vet kanskje at finnene pleier å si at det finnes tre typer kaffe;
  • kaffe normal, som er kaffe med cognac
  • kaffe special, som er bare cognac
  • kaffe brutal, som er bare kaffe

O

OldBoy

Gjest
Takk!
Kjekt å vite hva de synger om, for det er slett ikke enkelt å få med seg teksten når de synger.

Selv foretrekker jeg kaffe og hørbar musikk. Dere vet kanskje at finnene pleier å si at det finnes tre typer kaffe;
  • kaffe normal, som er kaffe med cognac
  • kaffe special, som er bare cognac
  • kaffe brutal, som er bare kaffe
Kaffe special for meg, takk!

Kaffe til cognac er utrolig oppskrytt. Det er vel bare 10 år gammel melk som kan bli verre enn det. :)

K

kbwh

Gjest
Mens Schubert skrev sanger mens han hadde syfilis. Holder meg til Schubert jeg.

Cognac og ekvivalenter nytes best alene ja!

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
311
Dere vet vel at cognac skal nytes bart med øynene lukket !
Hvorfor? Jo ser man på cognacen ,så får en vann i munnen. Og vann og cognac FYSJ OM FYSJ ;) :D
Mvh Jan I

O

OldBoy

Gjest
Dere vet vel at cognac skal nytes bart med øynene lukket !
Hvorfor? Jo ser man på cognacen ,så får en vann i munnen. Og vann og cognac FYSJ OM FYSJ  ;) :D
Mvh Jan I
Se på cognac'en, du liksom! Cognac skal drikkes, og drikker man store nok mengder, blir det ikke noe vann i munnen. ;D

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
7.322
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Som de sa på de gode gamle bygdefestene: Skal det være kaffe eller bare kaffe ?

Kaffe: Halv kopp, full pris - beregnet på iblanding av himkok.
Bare kaffe: Full kopp, halv pris - ikke beregnet på iblanding av noe.

Johan-Kr

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
2.998
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Se på cognac'en, du liksom! Cognac skal drikkes, og drikker man store nok mengder, blir det ikke noe vann i munnen. ;D
Nei, mange av oss har vel våknet en morgen med følelsen av å ha en fillt-tøffle i munnen.... ::)

zerum

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.05.2005
Antall liker
199
I følge faren til en kompis kan Whisky drikkes på 3 måter : med vann, uten vann, som vann. går for den i midten ej.

Lagga

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2005
Antall liker
32.824
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
3
Cognac er oppskrytt...

Resirkulert hvitvin, føy!