Ønsker anbefaling Nytt hus, nytt anlegg

Geiran1

Medlem
Ble medlem
09.02.2021
Antall liker
15
Sted
Trysil
Pga hus kjøp sammen med dama, vurderes nytt anlegg.

Men er veldig fornøyd med anlegget jeg har, og er redd for å bli skuffet.
Har idag Cayin CS 100A og Golden Ear Triton Two+.

Pga nytt rom, nye møbler og ei som ønsker å bestemme litt.
Så ser jeg etter noe som tar litt mindre plass, og i hennes øyne ser bedre ut.😝

Vil jeg bli skuffet om jeg bytter til Kef LS60.
Har ikke hørt Kef LS60 ennå, men vurderer å dra for å høre på dem.

Harry Stoteles

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.05.2020
Antall liker
3.135
Sted
Oslo
Torget vurderinger
0
Kan ikke forstå annet enn at dette vil bli en voldsom nedgradering. Kanskje det vil funke sammen med noen gode subber. Hva er budsjettet ditt, og hvor stort er rommet anlegget skal stå i?

P

parafinoksen

Gjest
Kanskje heller prøve å få dem til å forsvinne litt mer i rommet? Farge på vegger, planter osv. Med mindre rommet er lite, og høyttalerne blir veldig dominerende.

Bilder?

Harry Stoteles

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.05.2020
Antall liker
3.135
Sted
Oslo
Torget vurderinger
0
Åja dæven LS60 ja. Jeg tenkte på LSX jeg. Det blir noe annet.

1/2 Tam

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2015
Antall liker
6.988
Jeg har ikke hørt LS60, men var innom Duet i Bergen for å se på dem. Ble sjokkert over hvor liten og smal de var, så waf er i hvertfall ivaretatt. Selgeren i butikken sa at disse koblet opp sammen med Kef KC62 virkelig kunne spille rock. Et anlegg som han oppriktig mente han kunne slå seg til ro med selv. Ta det for hva det er verd.

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Antall liker
10.513
Torget vurderinger
2
KEF LS60er verdt å lytte på, perfekte på papiret , men litt kjedelige i de demoene jeg har hørt.., men så likte jeg heller ikke toppmodellen Blade 2, selv om jeg ville like dem….så det er nok ørene mine som ikke duger.. Folk over 60 som meg er forøvrig høyst upålitelige referanser ang lyd; du må høre selv

Sist redigert:

The Shy

Æresmedlem
Ble medlem
10.04.2017
Antall liker
17.557
Sted
Langesund
KEF LS60er verdt å lytte på, perfekte på papiret , men litt kjedelige i de demoene jeg har hørt.., men så likte jeg heller ikke toppmodellen Blade 2, selv om jeg ville like dem….så det er nok ørene mine som ikke duger.. Folk over 60 som meg er forøvrig høyst upålitelige referanser ang lyd; du må høre selv
Du synes det var greit her så øra dine er det ikke noe galt med:D;)

Til trådstarter, så handler det vel like mye om hvordan det nye rommer oppfører seg. Der ligger ofte de største kompromissene.

Topp Bunn