Nytt merke på vei inn hos Sound of Heaven

Kommentarer

haraldo

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.06.2012
Antall liker
2.702
Sted
Endor
Opera er kult .... dette virker som Italiensk på sitt beste, og til overkommelige priser :cool:
Spennende er bare fornavnet :love:

haraldo

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.06.2012
Antall liker
2.702
Sted
Endor
Ja, Harald:) Det er Italienske Opera og det vil bli meget overkommelig priser:)(y)
Jeg har jo alllerede flotte italienske høyttalere :ROFLMAO:

og... jeg har alltid vært utrolig fascinert av Opera Mezza, kanskje for hjemmekontoret :love:
Eller er de kommet i ny versjon og innpakning nå?

Det er faktisk en her i nørheten som har noen eldre superslanke, usannsynlig tøffe Opera slanke Gulvstående på kontoret, drevet av en Krell KAV 400xi, sjokk ... bra kontor :cool:
(husker ikke modellnavnet, men se bildet under)

Her er Opera Mezza, såvidt jeg kan se.....
operamezza06.jpg

Opera på kontoret, noe sånt som dette

Sist redigert:

sound of heaven

Bransjeaktør
Ble medlem
24.11.2013
Antall liker
696
Torget vurderinger
3
Hei Harald

En ny Mezza V2 og Grand Mezza vil om ikke lenge bli lansert for markedet og senere på året vil den dyrere Callas serien også bli lansert med helt nye modeller:)(y) Dette gleder vi oss ekstremt til:)

haraldo

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.06.2012
Antall liker
2.702
Sted
Endor
Nice .... og til de prisene jeg har sett, wow :love:
Jeg har allerede for mange høyttalere .... men jeg må kanskje ha et par Opera åsså :ROFLMAO:

Jeg snakker med Roald ;)

Sist redigert:

Corison

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.07.2015
Antall liker
368
Gratulerer med nytt merke. Italiensk hifi er nærmest ensbetydende med kvalitet etter min erfaring og Opera er intet unntak.

Informasjon om bruker

sound of heaven
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
696
Link til alle artikler
127
sound of heaven sine annonser
Bransjenyheter
Unison Research Simply 845 testet av HIFI PIG

Unison Research Simply 845 testet av HIFI PIG

• 1
Unison Research sin nye Simply 845 har blitt testet av HIFI PIG. This is a masterpiece that gave me plenty to listen to. From tight tops to deep bottom-end, this covered all types of music with...
Fortsett
Bransjenyheter
Unison Research - priser på produkter

Unison Research - priser på produkter

• 0
Nå ligger priser på produktene til Unison Research, på vår hjemmeside:)(y) Sound of Heaven Tlf:+47 464 29 861 E-mail: kontakt@soundofheaven.as Hjemmeside: www.soundofheaven.as Noen eksempler...
Fortsett
Bransjenyheter
Unison Research hos Sound of Heaven

Unison Research hos Sound of Heaven

• 11
Sound of Heaven har blitt ny norsk importør for Unison Research. Vi er stolte å kunne presentere disse vellydende Italienske forsterkerne for det norske hi-fi markedet. Mer info og priser kommer...
Fortsett
Bransjenyheter
Best Of The Year 2024 Awards - Franco Serblin Accordo Essence

Best Of The Year 2024 Awards - Franco Serblin Accordo Essence

• 2
Audiokey Reviews - Best Of Year 2024 Awards , Franco Serblin Accordo Essence Franco Serblin Accordo Essence speakers are supremely musical, refined, and technically accomplished, featuring an...
Fortsett
Bransjenyheter
HI-FI+ Winner 2025, Franco Serblin Accordo Goldberg

HI-FI+ Winner 2025, Franco Serblin Accordo Goldberg

• 1
Årets stativ høyttaler i Hi-Fi+ , Franco Serblin Accordo Goldberg. Vi feirer det med 20% rabatt ut januar 2025. Veil. pris 154.500.- med tilhørende stativer. Ta kontakt på tlf: 46429861 for...
Fortsett
Bransjenyheter
Audia Flight FLS 1/4 - Årets forsterker sett i The Ear !

Audia Flight FLS 1/4 - Årets forsterker sett i The Ear !

• 0
Audia Flight FLS1/FLS4 amps deliver the musical message Audia Flight sitt forsterker sett FLS1 og FLS4 har blitt kåret til årets forsterker sett i engelske THE EAR. Vi feirer det med 20% rabatt...
Fortsett
Topp Bunn