xerxes
Æresmedlem
Jeg har ved 2 anledninger (tror jeg) skrevet innlegg som antagelig ville blitt prikket etter dette regimet. I disse tilfellene har jeg blitt kontaktet av "fornærmede" på en høvisk måte. Jeg har forklart mitt ståsted, og vi har skiltes som venner. Det ene tilfellet ble det satt spørsmålstegn ved om jeg var ironisk og prøvde meg på å drite ut vedkommende, som egentlig hadde god grunn til å være skeptisk, andre diskusjoner tatt i betraktning. I det andre tilfellet hadde jeg uttrykt meg klønete, og framstod derfor på en utilsiktet, men ikke desstod mindre på en uvennlig måte.
Dette har gjort at jeg er mye nøyere med å lese gjennom før posting, og en del tråder lar jeg enkelt og greit stå ukommentert.
Synes kanskje prikkesystemet virker litt voldsomt, men hvis moderatorene tar jobben, så hilser jeg det velkomment.
Kanskje vi får et litt mildere klima?
Dette har gjort at jeg er mye nøyere med å lese gjennom før posting, og en del tråder lar jeg enkelt og greit stå ukommentert.
Synes kanskje prikkesystemet virker litt voldsomt, men hvis moderatorene tar jobben, så hilser jeg det velkomment.
Kanskje vi får et litt mildere klima?