Nytt teppe?

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.494
Antall liker
11.454
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Hei, legger inn her. Skal flytte og dermed til en "kaldere" plass. Dvs. mer glass og bare vegger. Ønsker meg et "kraftig" teppe med litt størrelse og til en ikke altfor dyr pris. Noen tips? Skal jo selvsagt dempe refleksjoner og slikt.
 

leik

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.10.2008
Innlegg
327
Antall liker
56
Sted
stavanger
Torget vurderinger
1
Hei, jeg legger meg også inn her. Har leita litt etter akkurat det samme...
E
 

jabbalabba

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.04.2006
Innlegg
210
Antall liker
168
Hvis man bor nærme (eller i) Oslo, så er Teppeabo ikke så gale på pris.
 

flaago2

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.12.2010
Innlegg
134
Antall liker
0
Veldig vanskelig spøsmål, for ikke alle liker moderne tepper, og iallefall liker ikke alle kinesiske knyttede tepper...

Så hvilken smak har du?


I mellomtiden kan du kikke her, og kanskje velger du ett til 1,6 millioner kr? :)

http://www.carpetvista.no
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
274
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Ikea har pleid å ha ulltepper med kort/medium lugg som har vært veldig gode akustisk sett. Forskjellige farger og størrelser. Finner ikke igjen de jeg selv har på hjemmesidene (store ensfargede hvite ulltepper), men såpass er sikkert at disse teppene har hatt større lydforbedrende egenskaper enn noe annet tiltak jeg kan tenke meg til prisen.
 

shaunv

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2006
Innlegg
1.577
Antall liker
67
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
19
Hvor mange knuter per m^2 må man kjøpe for å få seg et såkalt evigvarende teppe?
 
N

nb

Gjest
shaunv skrev:
Hvor mange knuter per m^2 må man kjøpe for å få seg et såkalt evigvarende teppe?
Fritt etter hukommelsen er det en del andre faktorer som er avgjørende for om noe er evigvarende eller ikke - kan ikke se seg blind på knuter pr kvadratmeter. The real deal fra de landene hvor man gjerne driver med slikt holder nok noen generasjoner, men så er det problemene med om man får the real deal eller ikke da;)
 
Topp Bunn