rama
biskopen av holmlia
hei folkens,
mail er sendt til alle, men jeg legger ut beskjed her også, i tilfelle folk ikke sjekker mail mer enn en gang hvert fjerde skuddår.
da tar vi imot bestilling av t-skjorter.
man kan bestille to typer skjorter:
- vanlige t-skjorter i enten svart eller hvit
- piquet-skjorter i enten svart eller hvit.
t-skjortene er fruit of the loom, og piquet-skjortene er polo.
god kvalitet!
t-skjortene har "www.oslo-audio-society.com" på ryggen og logo + "oslo audio society" på brystet.
silketrykk - tåler mange vask!
piquet-skjorter har logo + "oslo audio society" på brystet, ingenting på ryggen.
brodering.
160 kr. pr. t-skjorte.
330 kr. pr. piquet-skjorte.
bestilling gjøres ved å sende mail til meg: le@filmmagasinet.no
skriv f.eks:
* 2 t-skjorter. en hvit og en svart, begge i størrelse large
* 1 piquet-skjorte. svart. størrelse x-large
gjør dette så raskt som mulig, slik at vi rekker å få skjortene ferdig før avreise munchen.
dette er "tidløse" skjorter, ingen årstall, så pass på å bestille slik at du er dekket for noen år
vi vil helst slippe å lage nye skjorter hvert år i små kvantum, for da blir det dyrere.
mail er sendt til alle, men jeg legger ut beskjed her også, i tilfelle folk ikke sjekker mail mer enn en gang hvert fjerde skuddår.
da tar vi imot bestilling av t-skjorter.
man kan bestille to typer skjorter:
- vanlige t-skjorter i enten svart eller hvit
- piquet-skjorter i enten svart eller hvit.
t-skjortene er fruit of the loom, og piquet-skjortene er polo.
god kvalitet!
t-skjortene har "www.oslo-audio-society.com" på ryggen og logo + "oslo audio society" på brystet.
silketrykk - tåler mange vask!
piquet-skjorter har logo + "oslo audio society" på brystet, ingenting på ryggen.
brodering.
160 kr. pr. t-skjorte.
330 kr. pr. piquet-skjorte.
bestilling gjøres ved å sende mail til meg: le@filmmagasinet.no
skriv f.eks:
* 2 t-skjorter. en hvit og en svart, begge i størrelse large
* 1 piquet-skjorte. svart. størrelse x-large
gjør dette så raskt som mulig, slik at vi rekker å få skjortene ferdig før avreise munchen.
dette er "tidløse" skjorter, ingen årstall, så pass på å bestille slik at du er dekket for noen år
vi vil helst slippe å lage nye skjorter hvert år i små kvantum, for da blir det dyrere.