Oi, oi , oi....

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Jeg synes agurksesongen blir lenger og lenger jeg...
Isteden for å snakke om noe viktig så bruker de spalteplass på tull som dette eller en eller annen sportstrivialitet som de nye skoene til Carew.
Er ikke journalist utdanningen på seks år? og over middels vanskelig å komme inn på?
Man skulle ikke tro det når man leser avisen, Dagbladet har utmerket seg i det siste med å bli enda mer tabloid, noen dager slår de til og med VG...

P

Parelius

Gjest
Slutt å klage på Dagbladet. Det er leserne det er noe feil med!

E

Einstein

Gjest
Tok den ironisk, Parelius.

Det verste er at selv den vanligste høststorm kommer på forsidene. Enten er journalistene ualminnelig retardert (noe som er sannsynlig), eller så er leserne det.

Nå forklares det i lettfattelige bilder og tekst hvordan du skal opptre i en kuling.

Gud, det begynner å bli et land av puddinger....

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.079
Torget vurderinger
2
Er ikke været det viktigste samtaleemnet blandt folk da ?
Klart det må skrives om da.

P

Parelius

Gjest
Tok den ironisk, Parelius..
Joda, litt ironie der, og litt selvplaging faktisk. Dagbladet har irritert meg siden slutten av 70-tallet, men det tok meg en tid før jeg greide å gjøre den avisa til den hora den er. I dag er jeg fri fra avhengigheten, om jeg da ikke har gått tom for en Sudoku...

Men jeg er nok likevel av den formening at slike søppelorgan overlever på at folk har en hang til søppel. Jeg mener, SE og HØR etc. må jo, som Dagbladet, først og fremst være mana for kikkere og "sett inn det uttrykket som gir deg en god følelse".

E

Einstein

Gjest
Er ikke været det viktigste samtaleemnet blandt folk da ?
Klart det må skrives om da.

Ja, jøss...

At slike ualminnelig spennende ting kommer med krigstyper på nettavisen MÅ kun forklares med interessen for været:

"Men han varsler væromslag over store deler av landet fra midten av neste uke.

- Vi har ingen detaljerte varsler ennå, men det kan komme snø både i områder i Nord-Norge sør for Finnmarksvidda og i høyder over 700 - 800 meter i Hedmark og Oppland, sier meterologen. "

Oi, oi, oi. Få barna inn Kjære, og ring 911...

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.079
Torget vurderinger
2
Hvor er Trangvikposten når vi trenger den ?

E

Einstein

Gjest
Det jeg egentlig ville med innlegget var den generelle fordumming.

Hva f... har en så selvfølgelig ting som snø i oktober å gjøre i en overskrift? Den stakkars journalisten - som mest sannsynlig kun har hanglet seg igjennom alminnelig utdannelse og ikke vet hvilken side han skal holde hammeren - gjør en sak av å ringe Meteorologisk Institutt for å opplyse oss om at værmeldingen i dalstroka innafor IKKE er den samme som i USA.

Gud bevare meg vel...

Og slike skal - etter eget sigende - være den 4. statsmakt?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Enten er det været eller så er det hva en b-kjendis du kanskje ikke en gang har hørt om før gjorde sist gang på fest, journalistene er ikke i stand til lage skikkelige saker lenger nei.
Vi burde klonet Geir Heljesen mens det ennå er tid...

Topp Bunn