Samme her Ol-hockeyn holder meget høy klass/status som Canada cup! Synd Sverige mistet Henrik Sedin nå på tampenJeg gleder meg veldig til hockey-turneringen på første, deretter kunstløp, utfor, curling og hopp.
Resultatet av det ville blitt at satsingen ble trappet kraftig opp, for slik kan vi jo ikke ha det. Sport er som kjent omtrent det eneste området her i landet hvor det er helt legitimt å satse tidlig på de med potensiale.Mitt håp er at norge ikke tar gull i langrenn og at idrettsforbundet på neste ting bestemmer at satsningen på langrenn skal trappes kraftig ned.
I OL-hockey er ikke slåssing en del av spillet. Eller mener du at taklingene gjør hockey til en "voldssport"?Håper de fjerner voldssporten ishockey fra programmet.
Ja, som nevnt på forrige side så fyrte jeg meg også opp da de hadde to pauser som tok omtrent all tid fra 16.55 - 17.12 og så en ny en kl 17.33. Ødelegger hele stemningen, skal jeg se skiløp så ønsker jeg ikke reklameavbrudd.Blir nok ikke så mye titting på meg. Hater reklameavbrudd. Da de presterte å legge inn reklame rett etter den russiske nasjonalsangen i kveld, ante det meg hvordan dette vil bli.
Nei, det skulle bare mangle at ikke NRK bruker opp en stor del av budsjettet sitt på OL-rettigheter for ikke å snakke om alt det koster å sende et lass folk dit slik at du slipper å bli avbrutt av reklamepauser i et skirenn.skal jeg se skiløp så ønsker jeg ikke reklameavbrudd.
Jeg er enig i at det ikke burde koste mye, men dette er så store arrangementer for de fleste at det burde være selvsagt at NRK sender. Betaler gladelig mer i lisens for å få OL tilbake på NRK.Nei, det skulle bare mangle at ikke NRK bruker opp en stor del av budsjettet sitt på OL-rettigheter for ikke å snakke om alt det koster å sende et lass folk dit slik at du slipper å bli avbrutt av reklamepauser i et skirenn.skal jeg se skiløp så ønsker jeg ikke reklameavbrudd.
En sport hvor hanskene regelmessig kastes og man går løs på hverandre på tørre never er en voldsport.I OL-hockey er ikke slåssing en del av spillet. Eller mener du at taklingene gjør hockey til en "voldssport"?Håper de fjerner voldssporten ishockey fra programmet.
I amerika, men i liten grad i europeisk hockey. Litt slåssing er uansett bra. Man kan dog si at det er en fullkontakt kampsport også uten slåssing. Hockey er en fantastisk lagsport. Når jeg ser hockeylag komme ut på isen får jeg litt gåsehud. Når jeg ser fotballspillere komme på banen leiende på hver sin småguttspiller er det mer en flau vemmelse jeg fornemmer.En sport hvor hanskene regelmessig kastes og man går løs på hverandre på tørre never er en voldsport.I OL-hockey er ikke slåssing en del av spillet. Eller mener du at taklingene gjør hockey til en "voldssport"?Håper de fjerner voldssporten ishockey fra programmet.
Det understrekes av at trenere og ledere stadig understreker at slåssing "er en del av gamet", "hører med" og "er uungåeelig".