TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Riktig god bedring med ankelen!
Fremtiden kan være nå! Fru mener jeg må kvitte meg med ett av settene med høyttalere jeg har i stua. Du sanker masse poeng dersom du hjelper meg å rydde litt.Gradient Revolution er en lite drøm jeg har i fremtiden.
Takk for det! Fru og jeg er vel begge fortsatt usikre på hvordan vi skal innrede stue/kjøkken. Det er allrom med kjøkken i den ene enden og stue i den andre. Vi liker å samle familie og gode venner til mat og hygge. Da må vi rigge flere sitteplasser. Tenkte Revolution som et mer tilpasset møbel enn Miles 5. Det er de. Imidlertid blir det vrient å gi dem nødvendig luft og rom og samtidig opprettholde rommet som mer enn et lytterom. De ruver mer enn ønskelig også pga størrelse. At anlegget blir premissgivere for øvrig bruk er vi enige ikke skal skje. Må skynde meg å fortelle at jeg har fått en egen godkrok på plan 2. Sparer den fortellingen til senere.Spennende! Og godt innlegg.
Jeg leser deg dithen at de må ut fordi din kone ikke liker dem. Er det størrelse, form eller farge? Om det hadde vært lyst treverk og annen farge på trekket, måtte de fortsatt ut?
Takk for hyggelige ord! Beklager sen tilbakemelding. Har virkelig lært at det er dumt å høre på dem som sier: "Break a leg". Anbefaler å ikke gjøre som de sier.... Manglende mobilitet som konsekvens av brukket leggbein tilførte legemet noen ekstra kilo. Etterfølgende Norovirus ble en effektiv slankekur. Nå venter man bare på coviden. Mao. en litt rufsete start på nyåret og en dårlig begrunnelse for å ikke følge opp tråden.Veldig fin tråd som har gått meg hus forbi.
Revolution bruker vel fremdeles en koaks til mellomtone og diskant.
Det blir waveguide/horn i toppen, kartoide i mellomtonen og dipol i bassen, gjør det ikke.
Jeg landet på dipoler for 12 år siden. @Syncrolux konstruerte og jeg designet med konsulenthjelp av @Fosse. Mine er plassert på hver sinside av en bred terrassedør. Slik kan jeg ha dem langt nok fram på gulvet uten at de «blokkerer» frontveggen.
Dersom plass er en greie må jo fullrange kartoide være kjekt. Eller Larsen?
Følger videre. God bedring!
Tillegg: Den Beoilten skulle jeg gjerne hatt!
Siden Karanen er trofast mot meg, så får jeg være trofast tilbake. Den er bygget for å vare. Mulig den går i arv?Godt at jaffal noen fremdeles holder Karan-fanen høyt! Ha en fortreffelig helg
Det kommer kanskje som en overraskelse, men jeg er lausungen til din kone………Siden Karanen er trofast mot meg, så får jeg være trofast tilbake. Den er bygget for å vare. Mulig den går i arv?
God helg til deg også!
Mvh Olav E
I henhold til Skriften skal det ha forekommet jomfrufødsel for snart 2022 år siden. Sååååå gammel er ikke min kone og du er vel ikke Ham?Det kommer kanskje som en overraskelse, men jeg er lausungen til din kone………
Har vært på noen konserter med henne. Har tenkt at det kan bli litt for ensformig, men tar stadig feil der! Og dokumentaren om henne er verdt å se, den som følger med "Mitt hjerte". Leser nå navlebøkene til Ketil Bjørnstad. Har nettopp lest om innspillingen og konsertene de hadde i forbindelse med "Løsrivelse". Tøff dame.Fikk vann i munnen her nå dette så bare helt nydelig ut og det er ikke mye som slår Skrei og heller ikke tonene fra den damen
mvh
Ikke vær for sikker på at jeg ikke er, Ham. Jeg kan gå på vannet……..fortrinnsvis om vinterenI henhold til Skriften skal det ha forekommet jomfrufødsel for snart 2022 år siden. Sååååå gammel er ikke min kone og du er vel ikke Ham?
Mvh Olav E