Z
Zomby_Woof
Gjest
Nei, ikke sant? Kødder spiser man jo på Island...... Folk dytter i seg mye rart.ErosLoveking skrev:Det verste er at det ikke er kødd. Så en dokumentar om emnet for noen år siden. :-X
Nei, ikke sant? Kødder spiser man jo på Island...... Folk dytter i seg mye rart.ErosLoveking skrev:Det verste er at det ikke er kødd. Så en dokumentar om emnet for noen år siden. :-X
"Yummy! I ate some of mine. I heard about the benefits so I did cook it and it was very good. -Chanda"ErosLoveking skrev:Det verste er at det ikke er kødd. Så en dokumentar om emnet for noen år siden. :-X
Eksklusivt, men litt ekkelt...ErosLoveking skrev:det her blir for sært for meg
http://www.adressa.no/tv/?id=13353
og enda verre er det med de som serverer morkake som råstoff i forskjellige retter, som en fødselsmarkering for nye familiemedlemmer (England)
anbefaler ikke sarte sjeler å klikke på linken med oppskrifter under. urk!!
http://www.twilightheadquarters.com/placenta.html
"When I asked what it tasted like they said it tasted like Filet Mignon. No joke. -calvinsmom"Sniff skrev:Eksklusivt, men litt ekkelt...ErosLoveking skrev:det her blir for sært for meg
http://www.adressa.no/tv/?id=13353
og enda verre er det med de som serverer morkake som råstoff i forskjellige retter, som en fødselsmarkering for nye familiemedlemmer (England)
anbefaler ikke sarte sjeler å klikke på linken med oppskrifter under. urk!!
http://www.twilightheadquarters.com/placenta.html
Mvh
Sniff
Haha/hyl!baluba skrev:"Yummy! I ate some of mine. I heard about the benefits so I did cook it and it was very good. -Chanda"ErosLoveking skrev:Det verste er at det ikke er kødd. Så en dokumentar om emnet for noen år siden. :-X
Noe for Emo?:
"It is the only peice of meat you can eat that you don't have to kill to do so.... -Augustine"
Du hyler av glede, ja. ;Demokid skrev:Haha/hyl!baluba skrev:"Yummy! I ate some of mine. I heard about the benefits so I did cook it and it was very good. -Chanda"ErosLoveking skrev:Det verste er at det ikke er kødd. Så en dokumentar om emnet for noen år siden. :-X
Noe for Emo?:
"It is the only peice of meat you can eat that you don't have to kill to do so.... -Augustine"
det kommer ann på kokken om lutefisk er knallgodtZomby_Woof skrev:Lutefisk er knallgodt! Man må bare passe på å ha pølse og lompe til ungene.
Og fisken ikke minst.65finger skrev:det kommer ann på kokken om lutefisk er knallgodtZomby_Woof skrev:Lutefisk er knallgodt! Man må bare passe på å ha pølse og lompe til ungene.
I dag har jeg hatt manges helvete til middag, lungemos med poteter og gulrøtter. Nam nam. Nå savner jeg en skikkelig fersk rognpose.Det er nemlig påtagelig hvor manges "helvete" som er andres "himmel"....og omvendt selvsagt.
Jeg elsker sorten. Forutsatt at den spises umiddelbart etter åpning. Etter en halvtime i kjøleskapet er jeg helt enig med deg.TTmania skrev:Flykrasj / Makrell i tomat = BLÆH!
Varm potetmos med en boks flykræsj over, er faktisk veldig digg etter lang turøkt.TTmania skrev:Flykrasj / Makrell i tomat = BLÆH!
enig i at flykræsjen er best nyåpnet. Sammen med nykværnet pepper og salt, samt ekte majones, er det heller ikke å forakte.Zomby_Woof skrev:Eros: Etter en lang økt i frisk luft er det meste godt.. Jeg har funnet sublim nytelse i å skrape fettet ut an forsvarets RSP-bokser. I alle andre situasjoner ville jeg finne både smak og konsistens i overkant likt stearin..
Er ikke "snurring" den samme møddingen?coolbiz skrev:Jeg som trodde det var "Meals, Rarely Edible".Zomby_Woof skrev:Alle vet vel hva RSP står for. Vet dere at amerikanerne har en som heter MRE, som de kaller Meals Rejected by Ethiopians?
RSP er faktisk å få kjøpt her, for den som ønsker å gjenoppleve sin ungdoms delikatesser.
Den beste hermitikken!! RSP er noe jeg ikke har spist på 20 år etter at jeg sluttet i forsvaret. Savner det ikkeZomby_Woof skrev:Snurring og turistproviant er den reneste high end i denne sammenhengen. Men RSP er varianter over temaet, ja. Hva med Trondhjems 'erter kjøtt og flesk', forresten?