SMS-kongen Riise scoret på et vakkert frispark.Tenker det går en småirritert Chelsea-manager rundt i London nå...
For de uinnvidde: Liverpool slo ut Chelsea i FA-cupen... ;D
For de uinteresserte: Hold kjeft og les en annen tråd![]()
Det var vel ikke akkurat vakkert..?SMS-kongen Riise scoret på et vakkert frispark.
Krever retten til å benytte meg av min rett til fri yttring: Fotball interesserer meg midt i ryggen! Er dette et hi-fi forum eller et apebur?Tenker det går en småirritert Chelsea-manager rundt i London nå...
Akkurat dette er faktisk off-topic. Her kan man skrive om alt som ikke har med hifi å gjøre. Rart det derre der.Krever retten til å benytte meg av min rett til fri yttring: Fotball interesserer meg midt i ryggen! Er dette et hi-fi forum eller et apebur?
Krever retten til å benytte meg av min rett til fri yttring: Fotball interesserer meg midt i ryggen! Er dette et hi-fi forum eller et apebur?
Vet ikke, men her er et bilde av en appelsin som har blitt skutt ut av en appelsin-kanonHmm, hvor la jeg bananene mine?
;DVet ikke, men her er et bilde av en appelsin som har blitt skutt ut av en appelsin-kanon
;D.
![]()
;D
tvilsom afære det derre !;D
http://www.appelsin-kanon.dk/cms/index.php?id=22
Noen som har testa med Ronson i stedet for hårspray ?? ;D
Noe forslag til annen tråd?For de uinteresserte: Hold kjeft og les en annen tråd![]()
Hvilket er mitt poeng. - Jeg svarer på trådstarters forsøk på å diskriminere meg fra å ytre meg i denne tråden, noe som igjen selvfølgelig trådstarter må få lov til.Akkurat dette er faktisk off-topic. Her kan man skrive om alt som ikke har med hifi å gjøre. Rart det derre der.
Tenker det går en småirritert Chelsea-manager rundt i London nå...
Siden jeg her sikkert havner i kategorien "trangsynte selvgode umorsomme pappskaller" må jeg få presisere at jeg er fotballidiot på min halsmen så fort noen nevner fotball blir de bombet med kødde-inlegg av trangsynte selvgode umorsomme pappskaller.
Godt observert Boffen. Liverpool er viktige for meg og mange andre, mye viktigere enn døde hifi-bokser. Vis respekt for oss som liker fotball ved å holde dere unna fotballtråder.Du kan diskutere konas sinnsykdom, barnas tur til tusenfryd, Big-Brother, selvmordsbombing, komunistisk regjering, men så fort noen nevner fotball blir de bombet med kødde-inlegg av trangsynte selvgode umorsomme pappskaller.
Tenker det går en småirritert Chelsea-manager rundt i London nå...
Jeg er selvfølgelig helt enig, men samtidig litt redd for at vi skal gå glipp mange morsomme innspill (det trenger selvfølgelig ikke å være thread-crapping). Men, å drite ut trådstarter og tråden fordi man ikke har samme interessen er IKKE morsomt! Hadde vært fint med en fotballtråd uten innspill fra folk som ikke engang kan å stave fotball (fot + ball)Det er den jævla thread-crappinga jeg vil til livs.
Sorry, klarer ikke å forholde meg til begrepet "respekt" og "fotball" i samme setning.Godt observert Boffen. Liverpool er viktige for meg og mange andre, mye viktigere enn døde hifi-bokser. Vis respekt for oss som liker fotball ved å holde dere unna fotballtråder.
Hvorfor ????????????????????????????????????Forøvrig er "trådkuppng" en sport i dette forumet, og bør respekteres på lik linje med fotball
Var satirisk ment, jeg ber om unnskyldning.Hvorfor ????????????????????????????????????
.
Jeg ogsåVar satirisk ment, jeg ber om unnskyldning.
Ja.. Du har jo rett du.. Dumt for meg at jeg ikke skjønte det med en gang.Hvilket er mitt poeng. - Jeg svarer på trådstarters forsøk på å diskriminere meg fra å ytre meg i denne tråden, noe som igjen selvfølgelig trådstarter må få lov til.
Jo jo - ikke alle er født med et glitrende intellekt, men du har i alle fall INNSIKT - det er bra det og.Ja.. Du har jo rett du.. Dumt for meg at jeg ikke skjønte det med en gang.
gjespSynes det er interessant at Eurosport med all tydelighet ikke anser fotball for å være en sport. Bare se hva de kaller sin nettside: Eurosport - Sport and football are LIVE on eurosport.com: results, standings, calendars, scorers and videos:![]()
Hva betyr foppall og hva har det isåfall med suge å gjøre? ;DNoe forslag til annen tråd?
Forresten, foppall suger! ;D
Helt enig med deg JD, skjønner ikke at de gidder å kommentere en tråd som intresserer dem mitt i ræva! Det må være trangen til behov for oppmerksomhet og en egoisme som er kjempe stor som trer fram når ting ikke dreier seg om dem og deres interesser. Skjønner at noen klarer å få over 3000 innlegg når det er bare slik svada som en tidligere i tråden her!Det var forøvrig ikke meningen å diskriminere noen, kun ren høflig anmodning om å ikke kommentere noe som ikke er av interesse. Jeg gir i hvertfall blanke i å kommentere tråder som interesserer meg der solen ikke skinner.![]()