Oops, they did it again

JD

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.02.2002
Antall liker
56
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Tenker det går en småirritert Chelsea-manager rundt i London nå...

For de uinnvidde: Liverpool slo ut Chelsea i FA-cupen... ;D

For de uinteresserte: Hold kjeft og les en annen tråd ;)

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10

SMS-kongen Riise scoret på et vakkert frispark.

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
25
Torget vurderinger
5

Krever retten til å benytte meg av min rett til fri yttring: Fotball interesserer meg midt i ryggen! Er dette et hi-fi forum eller et apebur?

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Krever retten til å benytte meg av min rett til fri yttring: Fotball interesserer meg midt i ryggen! Er dette et hi-fi forum eller et apebur?
Akkurat dette er faktisk off-topic. Her kan man skrive om alt som ikke har med hifi å gjøre. Rart det derre der.

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.243
Sted
Horten
Torget vurderinger
8

Det skal kanskje være et hifi-forum, men av og til minner det mest om et apebur.

Hmm, hvor la jeg bananene mine?

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Hmm, hvor la jeg bananene mine?
Vet ikke, men her er et bilde av en appelsin som har blitt skutt ut av en appelsin-kanon
;D.

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.002
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
..............og neste uke skal Jonas synge "You`ll never walk alone"................. :-D

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
25
Torget vurderinger
5
Akkurat dette er faktisk off-topic. Her kan man skrive om alt som ikke har med hifi å gjøre. Rart det derre der.
Hvilket er mitt poeng. - Jeg svarer på trådstarters forsøk på å diskriminere meg fra å ytre meg i denne tråden, noe som igjen selvfølgelig trådstarter må få lov til.

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest

Ser du snart har 600 innlegg, da burde du vite at fotball og mye annen sport er tabu her på off-topic. Du kan diskutere konas sinnsykdom, barnas tur til tusenfryd, Big-Brother, selvmordsbombing, komunistisk regjering, men så fort noen nevner fotball blir de bombet med kødde-inlegg av trangsynte selvgode umorsomme pappskaller.

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
men så fort noen nevner fotball blir de bombet med kødde-inlegg av trangsynte selvgode umorsomme pappskaller.
Siden jeg her sikkert havner i kategorien "trangsynte selvgode umorsomme pappskaller" må jeg få presisere at jeg er fotballidiot på min hals :D. Uten fotball ville ikke søndager hatt noen mening :-/. Hvorvidt dette gjør meg til mer eller mindre pappskalle vet jeg ikke ::). Jeg ønsker fotballnorge en riktig fin søndag, og lykke til rundt omkring :). Heia Molde ;).

Mvh. Frank

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Det med pappskalle etc. var selvsagt en stor overdrivelse.
Det er den jævla thread-crappinga jeg vil til livs.

Må ha Haugesund seier idag for ikke å ha en mislykket (spille) helg.

ELEL6200

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.08.2004
Antall liker
117
Du kan diskutere konas sinnsykdom, barnas tur til tusenfryd, Big-Brother, selvmordsbombing, komunistisk regjering, men så fort noen nevner fotball blir de bombet med kødde-inlegg av trangsynte selvgode umorsomme pappskaller.
Godt observert Boffen. Liverpool er viktige for meg og mange andre, mye viktigere enn døde hifi-bokser. Vis respekt for oss som liker fotball ved å holde dere unna fotballtråder.

ELEL6200

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.08.2004
Antall liker
117

;D ;D ;D ;D

Mourinho skyldte på dommeren
Jose Mourinho mente at hans Chelsea hadde vært virkelig uheldige som tapte semifinalen mot Chelsea, og mente at dommer Poll gjorde to helt avgjørende feil som snudde kampen i Liverpools favør.

Mourinho hevdet at frisparket som John Arne Riise gjorde åpningsmålet på ikke skulle ha vært idømt, og mente også at John Terrys annulerte scoring burde ha vært godkjent.

- Når dommeren dømmer i mot mitt lag i så avgjørende situasjoner, lukter denne semifinalen ille. Det var ikke frispark i forkant av Liverpools første mål. John Terrys scoring burde også ha vært godkjent, og foran Liverpools andre mål gjorde vi en forferdelig tabbe. Vi misbrukte også to gode sjanser i første omgang, og på overtid skjedde det samme med Joe Cole som med Gudjohnsen i semifinalen på Anfield. Når du ikke setter slike sjanser, koster det deg kampen.

Mourinho mener heller ikke at han og Chelsea bør være bekymret for Liverpool i ligaen neste sesong.

- Jeg kan ikke ønske Liverpool lykke til i finalen, men jeg ønsker dem lykke til i Champions League-kvalifiseringen i begynnelsen av neste sesong, uttalte han sarkastisk.

- Jeg er ikke bekymret for Liverpool i det hele tatt, fordi de vil ikke ha en sjanse til å vinne ligaen neste sesong. Vi er til sammen 45 poeng foran Liverpool på de to siste sesongene, og de har bare slått oss i to av 10 kamper. I den siste halvtimen i dag viste vi hvorfor vi er seriemestere, og hvorfor vi vil bli det igjen, avsluttet en usedvanlig dårlig taper.

Lf

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Det er den jævla thread-crappinga jeg vil til livs.
Jeg er selvfølgelig helt enig, men samtidig litt redd for at vi skal gå glipp mange morsomme innspill (det trenger selvfølgelig ikke å være thread-crapping). Men, å drite ut trådstarter og tråden fordi man ikke har samme interessen er IKKE morsomt! Hadde vært fint med en fotballtråd uten innspill fra folk som ikke engang kan å stave fotball (fot + ball) ;).

Mvh. Frank

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
25
Torget vurderinger
5
Godt observert Boffen. Liverpool er viktige for meg og mange andre, mye viktigere enn døde hifi-bokser. Vis respekt for oss som liker fotball ved å holde dere unna fotballtråder.
Sorry, klarer ikke å forholde meg til begrepet "respekt" og "fotball" i samme setning.
Forøvrig er "trådkuppng" en sport i dette forumet, og bør respekteres på lik linje med fotball - eller like lite, alt etter som.
Minner om at vinneren av Grand Prix Junior gjorde dette med låta "fotball e supert" - hvordan dette er mulig er et mysterium.

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Forøvrig er "trådkuppng" en sport i dette forumet, og bør respekteres på lik linje med fotball
Hvorfor ????????????????????????????????????
.

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Hvilket er mitt poeng. - Jeg svarer på trådstarters forsøk på å diskriminere meg fra å ytre meg i denne tråden, noe som igjen selvfølgelig trådstarter må få lov til.
Ja.. Du har jo rett du.. Dumt for meg at jeg ikke skjønte det med en gang.

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
25
Torget vurderinger
5
Ja.. Du har jo rett du.. Dumt for meg at jeg ikke skjønte det med en gang.
Jo jo - ikke alle er født med et glitrende intellekt, men du har i alle fall INNSIKT - det er bra det og.

Wishmaster

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2002
Antall liker
3.642
Torget vurderinger
1
Synes det er interessant at Eurosport med all tydelighet ikke anser fotball for å være en sport. Bare se hva de kaller sin nettside: Eurosport - Sport and football are LIVE on eurosport.com: results, standings, calendars, scorers and videos: :D

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Synes det er interessant at Eurosport med all tydelighet ikke anser fotball for å være en sport. Bare se hva de kaller sin nettside: Eurosport - Sport and football are LIVE on eurosport.com: results, standings, calendars, scorers and videos: :D
gjesp

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Antall liker
1.619
Torget vurderinger
4
Noe forslag til annen tråd?

Forresten, foppall suger! ;D
Hva betyr foppall og hva har det isåfall med suge å gjøre? ;D

JD

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.02.2002
Antall liker
56
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Dette er utrolig bra... Var ganske så sikker på at dette kom til å bli utfallet, det var faktisk en medvirkende årsak til å starte tråden. På dette forumet skal folk uanfaensett krangle, om det er fotball, rør eller kabler det dreier seg om..

Dog, å kalle dette et hifi-forum er vel å ta i... "Forum for personer med tvangsnevroser, som bare må være uenige. Og er de ikke uenige, men uinteresserte, latterliggjør de andres interesser" er vel et bedre navn. Bryr meg egentlig nada. Livet er artigere for de som har noe som engasjerer.

Det var forøvrig ikke meningen å diskriminere noen, kun ren høflig anmodning om å ikke kommentere noe som ikke er av interesse. Jeg gir i hvertfall blanke i å kommentere tråder som interesserer meg der solen ikke skinner.

Tilbake til topic: Det må jo være forsmedelig for Mourinho at de to kampene de har tapt, er av de mer betydningsfulle de har spilt. Mannen er forøvrig født uten ydmykhet, og er i mine øyne en latterlig figur. Sikkert flink manager, men det får da være måte på å tro at universet dreier seg rundt ham selv, og at alt er en konspirasjon når de ikke vinner. :mad:

Zatz

Hi-Fi interessert
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Det var forøvrig ikke meningen å diskriminere noen, kun ren høflig anmodning om å ikke kommentere noe som ikke er av interesse. Jeg gir i hvertfall blanke i å kommentere tråder som interesserer meg der solen ikke skinner.:mad:
Helt enig med deg JD, skjønner ikke at de gidder å kommentere en tråd som intresserer dem mitt i ræva! Det må være trangen til behov for oppmerksomhet og en egoisme som er kjempe stor som trer fram når ting ikke dreier seg om dem og deres interesser. Skjønner at noen klarer å få over 3000 innlegg når det er bare slik svada som en tidligere i tråden her!

Får å ikke miste tråden helt, en søndag uten fotball blir ikke det samme! ;D

Topp Bunn