Etter å ha skifta ut Regaen med Linn og Ortofon MC 30 Supreme føler jeg at det er mer å hente på forsterkersiden. Mener å huske at Dalien lar seg tweake litt? Eller kanskje greiest å invistere i grommere saker med det samme?
Hei!Etter å ha skifta ut Regaen med Linn og Ortofon MC 30 Supreme føler jeg at det er mer å hente på forsterkersiden. Mener å huske at Dalien lar seg tweake litt? Eller kanskje greiest å invistere i grommere saker med det samme?
Alle komponenter lar seg «tweake» i betydningen av modifikasjoner i strømforsyning, avkoblingskondiser, forsterkning, bytte av komponenter til «bedre» typer m.v., det er ikke dermed sagt at det blir «bedre». Det er imidlertid to forutsetninger: 1) du bør ha en god formening om hva du driver med, og 2) du må være villig til å ta risikoen med at det går til helvete. Hvor vidt det blir bedre ... som kjent beauty is in the eye of the beholder, men somregel er slike modifikasjoner begrenset til relativt marginale forbedringer, de grunnleggende egenskapene til kretsen forbedres ikke. Jeg har dog en mistanke om at DALIen er en relativt god konstruksjon, men hvilket potensiale den har vet jeg imidlertid ikke.Etter å ha skifta ut Regaen med Linn og Ortofon MC 30 Supreme føler jeg at det er mer å hente på forsterkersiden. Mener å huske at Dalien lar seg tweake litt? Eller kanskje greiest å invistere i grommere saker med det samme?