Oppgradering fra Bricasti.

Bricasti har kommet med en oppgradert løsning, og alle tidligere modeller kan få denne implementert.
Prisen er 12.500,-

7C2D95DA-D347-47CA-B6C6-C5DD7392E019.png
Bricasti MDx Processor
Modular design
The Bricasti MDx digital processor is a new proprietary digital platform, years in development that transforms and refines our full line of D/A converters. Exceptionally accurate with regards to timing and incoming master clocking, network improvements to yield better sonic performance and the latest inclusion of DSD256 over USB. MDx takes audio to a whole new level with sublime precision.

The MDx was implemented in production on all products starting January 2020, and is now available for upgrades. In keeping with our upgrade philosophy, all past D/A converter products are eligible for the MDx upgrade including all versions of the M1, M3, M12, and M21.
 

Vedlegg

Kommentarer

Karmana

Æresmedlem
Ble medlem
13.06.2008
Innlegg
24.209
Antall liker
62.286
Sted
Bergen
Torget vurderinger
42
Exceptionally accurate with regards to timing and incoming master clocking, network improvements to yield better sonic performance......

Hadde vært interessant med litt mer kjøtt på beinet, gjerne i et folkelig språk. Den første delen av den setningen er noe Bricasti sikkert kunne/har skrevet om min M1 før denne oppgraderingen. Hva er forskjellene og hva gir den av utslag på lyden..... Det med networks improvements skjønner jeg lite av....

Hvordan oppgraderer jeg? Lett å bytte selv, sende til deg eller USA?

Ser at Bricasti kjører spesialpris for kunder i USA i en begrenset periode. Er det denne prisen du kjører, og tilsier dette at oppgraderingen blir dyrere senere?
 

Endpoint Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
21.04.2013
Innlegg
867
Antall liker
1.292
Sted
Tønsberg
Torget vurderinger
37
Jeg Kjører samme pris som Bricasti, og den sendes til meg. Har etterspurt litt mer konkret info og venter svar.
 

Endpoint Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
21.04.2013
Innlegg
867
Antall liker
1.292
Sted
Tønsberg
Torget vurderinger
37
Brian Zolner fra Bricasti:
Its hard to comment on “ the sound” because this is a very subjective area, but better image, staging and transient reproduction are some of the comments by we get from users. The MDx made changes in hardware to make an improvement on all inputs. This is complex to explain but it has to do with how we reclock the digital source without using sample rate conversion as most DACs do and analog clocks and PLLs.
 

Informasjon om bruker

Endpoint Audio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.292
Link til alle artikler
251
Endpoint Audio sine annonser
Bransjenyheter
Lockwood Loudspeakers hos Endpoint Audio

Lockwood Loudspeakers hos Endpoint Audio

  • 3
Jeg er meget fornøyd med å introdusere Lockwood for det norske markedet. Etablert i 1930, Lockwood har vært en av de mest foretrukne monitorer med over 1200 plateinnspillinger på ryggen. Så...
Fortsett
Bransjenyheter
Innbyttekampanje! Oppgrader til Lumin U2 - Eller få 15%

Innbyttekampanje! Oppgrader til Lumin U2 - Eller få 15%

  • 0
Ønsker du å oppgradere til en av markedets beste streamere? Lumin U2 har oppgradert prosessor, dedikert Low Noise USB til DAC utgang, all-in-one chassis, fiber nettverk, OG lineær...
Fortsett
Bransjenyheter
God Jul til alle!

God Jul til alle!

  • 9
Jeg ønsker alle en riktig God Jul, hvor kanskje både harde og myke pakker er det minst viktige. Det skjer såpass mye galskap i verden i dag, at den beste gaven vi kan gi er medmennesklighet...
Fortsett
Bransjenyheter
EMT 912HI - Test.

EMT 912HI - Test.

  • 0
EMT lanserte i 2022 nye utgaver av de legendariske tonearmene EMT 929 & 997. Disse er vesentlig oppgradert i forhold til forgjengerene og det legger man merke til med en gang man tar de ut av...
Fortsett
Bransjenyheter
10/10 For Lumin T3

10/10 For Lumin T3

  • 1
High End streaming blir stadig bedre, og Lumin leder an med superb lydkvalitet og brukervennlighet. Alltid blant de første til å implementere nyheter - og de første som fikk på plass Tidal MAX...
Fortsett
Bransjenyheter
Lumin D3

Lumin D3

  • 0
Lumin D3 ble lansert tidligere i år og er en vesentlig oppgraderring i forhold til den tidligere modellen D2. Vi gir 15% på Lumin D3 nå før jul - 25.400,- Testene begynner å komme og...
Fortsett
Topp Bunn