Opprop

A

Affa

Gjest
Mine Herrer, Frue

Mulig jeg begynner å bli surrete men den charmante Uno var da virkelig i blant oss for noen dager siden. Hvor er han nå? Han er rød og frekk, men aldri ufin. En mann med humor og brodd. I tillegg besitter han ikke ubetydelige kunnskaper. Håper virkelig ikke at vi blir et nytt Trangviksposten hvor annerledes tenkende blir sablet ned av Redaktør Syvertsen.

Hva Melvind var for Relsafus er Uno for dette forum. Ja vel er han kontroversiell og sikkert dyr i drift, men det var Melvind og. Avskjediget, men leserne krevde han tilbake.

Jeg starter derfor dette opprop for å få ham tilbake.

”Uno kom tilbake så jeg kan sparke deg i leggen.”

Affa

U

_uno_

Gjest
Svaret er at jeg har blitt bannet, men de har heldigvis ikke sperret alle ip-adressene. Denne banningen medfører at jeg ikke engang kan lese forumet, så for å unngå å miste den muligheten ved alle ip-adressene jeg besitter valgte jeg å trekke meg i stillhet. Det er nå engang slik at et forum er et tilbud ikke rettighet, så jeg får vel beundre deg fra sidelinjen Affa. ;D

Håper jeg bare ikke admin sperrer den ipen også, men kan forsikre ham om at jeg har tatt hintet og skal holde meg unna, så det er ikke nødvendig.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.079
Torget vurderinger
2
Det var da synd og unødvendig.
Atter en gang er jeg helt enig med deg.
Hvorfor har dette skjedd ?

Jeg mener hvorfor utestenging ?

K

kbwh

Gjest
Et mulig svar kan man få ved å la musepekeren gli over email-urlen i Unos innlegg i denne tråden.

K

kbwh

Gjest
Si det.
Høvdingen er Høvdingen og Høvdingen bestemmer?

A

Affa

Gjest
Så den som holder Aftenposten kan ikke arbeide i Dagsavisen

K

kbwh

Gjest
Så den som holder Aftenposten kan ikke arbeide i Dagsavisen
Redaktøren i Dagsavisen får ikke tøysespalteplass i Aftenposten?

Høvdingen er uansett diktator her, så du vet hvordan det er du Affa.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Den gangen HFS ble opprettet var det et par som uten omsvøp reklamerte for akkurat denne siden INNE PÅ AUDIOFORUM. Det hadde vært ok om vedkommende husket på dette nå, og handlet deretter.
Jeg bryr meg katta om Uno er her eller ei, men jeg ser INGEN rasjonell årsak til å stenge ham ute. Har HFS en grunn, så ser jeg gjerne at de tar bladet fra munnen.

Honkey

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.772
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
vadseth og co. i fidelity skriver jo her, og jeg kan heller ikke se at folk fra audiophile.no etc. er bannlyst. hvorfor uno og alternativ audio? har du et svar, høvding?

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
30.973
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Jeg ønsker ikke å delta i hylekoret vedr. uno, men savner virkelig en presisering om hvem og hva som kan skrive(s) på HFS. Jeg er heller ikke dummere enn at jeg forstår at enhver grense vil testes ut hele tiden, og at det sannsynligvis er årsaken til de tildels kulerunde formuleringene. i "Regelverk for bruk av forumet". Har forøvrig ingen problemer med å forstå at det må være veldig vanskelig av og til å være Høvding!
mvh

Topp Bunn