Origin Live: Illustrious arm

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Innlegg
11.811
Antall liker
26.417
Sted
Oslo/Grebbestad
Hei
Tenkte høre meg litt før om noen av dere her på sentralen, har noen kjennskap til Origin Live Illustrious armen.
Anledningen til dette er att jag tenkt bytte arm på mitt drivverk Nottingham Hyperspace, er på ingen måte missfornøyd
med min nuværande arm Acespace, men har lust att prøve nått nytt.
Denne armen og Origin Live's dyrere armer, har jag ikke fått med meg, men etter lest og hørt av andre Nottingham eiere, så er disse
ett godt valg før Nottingham drivverk.
Men som sagt om noen har kjennskap om denne, så kom gjerne med deres erfaringer.
Iværtfall masse gode omtaler finnes det: http://www.tonearm.co.uk/illustrious-tonearm.htm
 

Vedlegg

Z

Zomby_Woof

Gjest
Kjenner dem ikke annet enn av rykte. De fleste modellene har vært veldig godt mottatt oppigjennom. Kan se om jeg finner noen av de gamle bladene etterhvert.
 

AN-M

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.02.2010
Innlegg
85
Antall liker
0
Har Spacedeck og kjøpte OL Encounter juletider i fjor. Veldig fornøyd! Klart det var ikke helt det du spurte om, men det nærmeste hitill. :)
 

KnutD

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.06.2003
Innlegg
121
Antall liker
122
Torget vurderinger
5
Hei! Jeg har hatt denne armen på min DPSspiller i ca ett år. Jeg oppgraderte fra en Rega 700 arm. Jeg kan trygt si at det var en stor forbedring på alle viktige områder. Jeg bruker nå en Benz LP pu. dette fungerer godt sammen. Armen var lett å sette opp. VTA regulering er ikke fullt så elegant som på min andre spiller VPI Aries3 men funker greit. Du kan finne en omtale av den her: www.positive-feedback.com/Issue37/originlive.htm

kan anbefales.javascript:void(0);

MVH
KnutD
 

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Innlegg
11.811
Antall liker
26.417
Sted
Oslo/Grebbestad
Takk for svar så langt, KnutD: morro og lese att du er fornøyd med Illustrious armen, ett spennede valg helt klart, joda har lest
den positive feedback omtalen ;D
AN-M: se der ja! en som har komb Nottingham/ Origin arm, som sagt tidl, ska de vara en god match sammen.
Hvor har dere valgt og handlet?

Mvh
Roger
 

AN-M

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.02.2010
Innlegg
85
Antall liker
0
Bestilte på nettbutikken fra England. Kjapt og enkelt. God etterservice, armlift sviktet, sendte en email, ny i posten.
 

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Innlegg
11.811
Antall liker
26.417
Sted
Oslo/Grebbestad
Har sjekket litt priser på Illustrious armen, spriker mildt sagt ???
Uk export pris 1500£/ 1770£ i butikk
No 24.500nkr
Den 19.000dkr
Swe 19.000skr
 

J.O

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.02.2007
Innlegg
652
Antall liker
453
Torget vurderinger
24
Driver også å titter på Orgin Live for tiden og har også sett att det er veldig store forskjeller på pris, tror ikke den norske forhandleren for solgt mange til de prisene han opererer med...
Tenkte på en encounter selv. må bare spare litt
Hvor i sverige selger de den?

Mvh J.O
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.420
Antall liker
25.777
Torget vurderinger
24
Gleder meg til å komme å høre denne cash 63. Uten at jeg har hørt kombinasjonen vil jeg tro at Phantom kler drivverket ditt godt.
Har armen din SME- eller Graham-fatning? Jeg kunne nemlig vært lysten på å testet en Phantom på SME20 da jeg vet det er mange som bruker denne kombinasjonen og fordi Graham, etter hva jeg har lest, benytter SME-drivverk under utvikling av armene sine.
 
Topp Bunn