Skal love å ikke gjøre det mer. Angrer veldig.Parelius skrev:Du må ikke bedrive PU-mishandling. Som du sikkert har erfart nå, så er det lite lurt. FY, thomand.
Gratulerer med spilleren!
Er det den første, eller har du bare skiftet ut og oppgradert?
Man kan sågar bytte til en annen modell i samme serie også, da huset er det samme på alle; f.eks til den utmerkede 1012GX, som spilleren nok vil bli glad forHonkey-Chateau skrev:Å knekke stiften på Goldring er ikke krise, man kan bytte ut nålefanen og nåla i ett stykke.
Det koster ikke skjorta heller.
Honkey
Også jeg ville heller vurdert dette alternativet framfor å kjøpe en helt ny pu. Når først skaden har skjedd og du vurderer ny pickup i stedet for bare ny 1006 stift, kan du like gjerne oppgradere med å kjøpe en bedre stift.Vidar P skrev:Man kan sågar bytte til en annen modell i samme serie også, da huset er det samme på alle; f.eks til den utmerkede 1012GX, som spilleren nok vil bli glad for
Mvh Vidar P
Hei, og takkixos_76 skrev:ei tomand...ikke alle som kaN ikle seg å oppgradere fra nytt til nytt,og enda forsvare hvor trengende innvesteringer er....kipt med sånne uhell...jeg føler med deg!!
nå er vi jo spente på lyden...fikk du alt montert av forhandlern mht arm,pu,verk..
nå lager origin live også lekre tonearmer....så her har du jo en spiller som kan oppgraderes på armsiden også...prisene er vel ikke i det billigste sjiktet...rb-250 er vel sikkert et sikkert valg..
FLOTT spiller du kjøpte deg i allefall....er nok ikke mange som har denne i stua..
Hvordan foregår skifte fra 33/45 vice versa?? spå ut som om reima ikke satt utenpå tallerken,eller har jeg blingsa???
mvh Espen
Takker.Cundis skrev:Gratulere med ny og FET spiller Thomand! Likte den godt i svart..! Kjenner følelsen når man knekker en stift, har gjort det tre ganger sjøl.. Vær glad den ikke kosta mange tusen... Får håpe du finner masse grom vinyl nå da..!
![]()
BD så nærme lyric ja. Passer jo perfekt. Ingen oslotur uten ett lyric besøkixos_76 skrev:Da får du ta en tur til råkkn rållss i Akersgata,der er det satt ut mange nye pappesker,var der i dag(og) ;Då fikk handla meg endamer skiver...snurrer godt på vpi en nå.
Ellers kan du jo dure innom big dipper i gamle torggt bad,der kan du jo be om en demo på den nyinntatte platevaskern fra okki nokki...jeg går å venter på en sånn ;D
like bortenfor big dipper finner du Lyric hifi,i Torggt..(gå til venstere ut fra big dipper,og et kvartal bortenfor.....30-40-50% rabatt på hifiutstyr pga innskrenkning av lokaler der!!
Go tur.
Hei det der skal være en bra riaa. Jeg har ikke hørt den selv, men jeg leste en audionet freak skrive at den låt bortimot identisk med riaa kortet til Audionet som jeg har. Og jeg er iallefall meget godt fornøyd med det.thomand skrev:Ble en lehmann BC statement på meg. Høres rett og slett ganske bra ut dette her
Skal komme med en rapport når stift og alt er innspilt.