Z
Jeg veide ca 78 da vi dro hjemmefra, veide inn på 82.2 mandag morgen etter hjemkomst. Det meste av det er tross alt borte igjen nå.Skikkelig go vei med en litt klumpete komfort raser i st 59 dette??? men for all del fikk i det minste min første punka og noen fine sår i nye dekkene
Veien var så humpete att jeg hade gått ner 1.5 kg når jeg kom hem Nei jeg trivdes nog best i de öppna landskap som bølget opp og ned
Skall fremkalle noen flere bilder senere.
Det var som fanden. Jeg forteller ofte om denne fyren. Ikke nok med at han satte record som 100-åring, han knuste den selv etter 2 år med målrettet trening. Aldri for sent å ha en formstigning.Kom plutselig over dette igjen. Vi har bodd en uke i fødebyen til en ordentlig sykkelhelt, Robert Marchand, som har timerekorden i aldersklassen over 100.
Vis vedlegget 389114
26,927 km. Det er ikke så hakkande gærnt når man er 102...
https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Marchand_(cyclist)
102-year-old French cyclist breaks world record - Sportsnet.ca
Wikiartiklene tyder på at han fortsatt er med oss, og at vi burde vært på besøk.
Prognosene til totte traff klokkerent på meg. En kilo over da jeg kom hjem, nå en kilo under.Jeg veide ca 78 da vi dro hjemmefra, veide inn på 82.2 mandag morgen etter hjemkomst. Det meste av det er tross alt borte igjen nå.Skikkelig go vei med en litt klumpete komfort raser i st 59 dette??? men for all del fikk i det minste min første punka og noen fine sår i nye dekkene
Veien var så humpete att jeg hade gått ner 1.5 kg når jeg kom hem Nei jeg trivdes nog best i de öppna landskap som bølget opp og ned
Skall fremkalle noen flere bilder senere.