OVK´s 10 års Jubileums fest

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    11.973
    Antall liker
    11.808
    Sted
    Hus
    Skjærings også for meg. Skal på klassefest den dagen dessverre :(
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.629
    Antall liker
    15.452
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    ...trodde at du gikk ut av 10'ende i fjor jeg. Så feil kan jeg ta Bartiss. -Ha en fin Soiré, men jeg undres over prio.....hmmmm synd!!! :)

    PS! Og du som er i Tvangstrøyekomiteen, hadde ikke DU en sentral rolle å ivareta på jub.festen da?
    Dette lukter straffetur med skipet til sommeren asså.
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.590
    Antall liker
    11.081
    Da er maten bestilt og ting begynner og komme på plass. Angående drikke er visst alt lov i forhold til Tapas. Dette kan bli en artig fest . . .:cool:
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.659
    Antall liker
    3.086
    Hei nlykke og dere andre!

    Først nå er jeg blitt oppmerksom på dette fantastiske initiativet. Er det mulig å slenge seg med som etteranmeldt?
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Klokkeslett igjen? Jeg har så mange mailer om dette og annet at jeg ikke klarer å finne den fram igjen....
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.629
    Antall liker
    15.452
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    ...så skulle det meste være klart her på Blindern. :D:D:D
    Hvordan er været på Blindern i dag da? :p

    Kun timer igjen nå!!! Premien til spørrekonkurransen er nettopp plukket ut - en jækla bra dobbel:

    michael_brecker.jpg
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    ^ ... og som kjærringa sa etter å ho rodd over sundet i kraftig motvind: "jeg håper vinden snur til jeg skal tilbake"

    Cheers & Vorspiel-trinken.
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.865
    Antall liker
    26.614
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Har kostebilen hivd ut siste mann:rolleyes: Sikkert en veldig god fest man gikk glipp av:) men får prøve glemme det ut uken på Mallorca.
     
    Sist redigert:

    habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.800
    Antall liker
    3.444
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Takk til verten for en fabelaktig mottakelse, fabelaktig fest, fabelaktig mat og fabelaktig anlegg.
    Takk til gjengen for å være en fabelaktig gjeng.
    Mindre takk for noen fabelaktig dårlige forsøk på mobbing :)
    Takk til meg selv for at or gangs skyld ha væer en fabelaktig responsibel adult, ingen hjelp å få i den avdelingen som vanlig
    Og til slutt takk til drosjesjoføren for en fabelaktig tur hjem.

    En fabelaktig fornøyd Habichct
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.882
    Torget vurderinger
    24
    Tusen takk for en veldig, veldig hyggelig dag! God mat og supert vertskap. Jeg har sagt det før, du har et av mine favorittanlegg.

    Tenker jeg er svært privilegert som har en kameratgjeng som dette.

    Jeg er forresten hjemme i dag og sløver i solen om noen vil komme innom for en kaffe.
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.659
    Antall liker
    3.086
    Enig i alt som er sagt – en super kveld var det. Stor takk til verten! (Jeg har forøvrig sendt deg en PM, nlykke).
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.590
    Antall liker
    11.081
    Tusen takk for at dere er en gjeng som det er så morsomt og stelle i stand fest til! Det var en sann fornøyelse!!!

    Jeg klikket vel inn ca 11 timers intens fest, og det må jo være godkjent.:D Jeg fikk jo mange fine vertskaps gaver, men dere må ha meg unnskyldt når jeg fremhever "Sluk-klampen". Den var en innertier estetisk sett på AS og jeg tror jaggu meg at den absolutt også har noe lydmessig for seg . . .:cool:

    Jeg skal nå sette meg på verandaen med en kopp kaffe og la humla surre, for at jeg er noe medtatt i dag må jeg jo innrømme. Ha en rolig og avslappet søndag folkens, og vi sees snart.
     

    crosswind

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Innlegg
    5.322
    Antall liker
    13.398
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    13
    Tusen tack allesammen och speciellt till dig nlykke!

    Kom hem igår kväll och letade blå Philips i klassisk-hyllan. Fant én :D

    Egentligen bra det, betyder att jag har en fin unnskylding om å komma tillbaka för en ny lytt på ett fantastiskt anlegg.
     

    Jon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2014
    Innlegg
    1.530
    Antall liker
    6.704
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    2
    Tusen takk for en hyggelig kveld. Satt stor pris på å treffe så mange hyggelige mennesker, god mat og et supert musikkanlegg. En spesiell takk til verten. Var gøy å høre anlegget ditt nlykke.
     

    woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.001
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Tusen takk for et strålende 10-årsjubileum! Topp opplegg og stemning - og til og med kake med OVK-logo;) Som vanlig etter å ha vært hos nlykke har jeg dagen etter vært på Discogs for å skaffe meg et par av platene vi hørte på. Lyden er også i en klasse for seg. Jeg blir alltid berørt over musikken på lykkeloftet. Ikke vet jeg hva som gjør det slik. Om det er musikken vi hører på, platespillerne, diverse armer, det hyggelige lytterommet, verten eller høyttalerne, er jeg usikker på. Tipper det er en kombinasjon. Det viktigste er at man blir så grepet av musikken. Takk igjen!
     

    totte

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    7.296
    Antall liker
    2.499
    Torget vurderinger
    0
    Man slutter seg til og takker vert og selskap. Nest først inn og sist ut.

    Til overmål våknet man uten men i morges og orket å komme seg ut på jubileumssykkeltur.
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Noen våknet noen timer senere til et ubesvart anrop og en tekstmelding om Hverven for en god stund siden.

    På ingen måte dårlig, men innstilt på en passiv dag.

    Tusen hjertelig takk for en storveis fest, Petter. Og alle for å være som dere pleier, noe av det beste selskapet man kan ønske seg.

    Hyggelig å møte vårt nyeste medlem Jon etter mange tapte anledninger også. Brompton er jeg 100% enig med deg i, men synes absolutt at det er på sin plass med en sportssykkel i tillegg.
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.629
    Antall liker
    15.452
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    OVK JubileumsMiddag 2018

    Graden av hodepine påfølgende dag indikerer vellykketheten de foregående tolv timene. I dag har det vært solbriller og mørkesort rullgardin fra start og helt frem til nå. Recap et døgn tilbake, er som følger:

    Det er lørdag og klokken er 02:25. Sluket og jeg klarer med et nødskrik å velte ut døren til NLYKKE i tolvte time. Foran oss skyver vi to pappesker med restene av t-skjortene som ble delt ut for mer enn 10 timer siden. Imens har vi herjet i to etasjer, spist, sloss, drukket og gulpet. Med andre ord en helt vanlig jubileumsfest i Oslo, Vann- og Kloakk (OVK).

    Det startet dog lykkelig, mens inventariusene fremdeles satt i stolene uten videre støtte og andre hjelpemidler:

    001.jpg


    002.jpg


    003.jpg
     
    Sist redigert:

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.629
    Antall liker
    15.452
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    OVK JubileumsMiddag 2018 ...katastrofene inntreffer

    Vi er ikke kommet langt uti selskapet før førstemann blir ikledd smekke av åpenbare grunner. Navn nevnes ikke, men det ligner da umiskjennelig på JackX?
    Verten er av det gjestfrie slaget og deler villig ut salt til alle mann. JackX får også sin kveldsrasjon. Ut av fingerspråket, kan det tolkes til at JacK X også ønsker seg noen ekstra saltkorn på fingertuppen - litt som småbarna?

    004.jpg
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    ... eh .. uten videre støtte: Ser da vitterlig ut som en vettskremt gæmlis har fått sin støtte behørig foreviget - Alamos 4 Ever stod herskapet bi gjennom hele kvelden :)

    Dette herlige bordskap sto til minst 10 i schtil jo lenger kvelden ble unnfanget (og slappe grovizer ble forsøksvis fremført som om det var Nietzche som skulle unngjelde).

    La det ikke bli 10 år til før vi møtes, cah-PEEEsH :)

    Cheers & bånnski
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.629
    Antall liker
    15.452
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    OVK JubileumsMiddag 2018 ...med raske skritt mot loftet

    Før vi avrunder bordverset og rasker oss mot loftet, tar vi et raskt kamerasveip over bordet for å fange opp bevisene på de to sist ankomne til høyre; Islanderen Habicht (som var i utpreget mobbehumør) og Schink'ern som hadde fått hviledag hjemmefra etter å ha inkassoert dagens smuler til vår felles onkel Tømmerriks skattekiste.

    009.jpg


    Vel ankommet på loftet beskuer vi følgende;

    005.jpg


    ...og deretter den første sovende posituren som hardnakket slår neven i bordet og hevder at det er trygt å fly med Norwegian. Litt lenger til høye ser vi nok engang at JackX siger urovekkende langt frem i stolen. Men, han har vel fått nok publisitet, mens vi observerer at Fosse oppdaterer seg på byens sjekkesider på nett. Totte passer som vanlig på at magen ikke skal bli for stor og verten tørker tårer og nesen når han skjønner hvor dette bærer hen:

    006.jpg
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.629
    Antall liker
    15.452
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    OVK JubileumsMiddag 2018 ...katastrofene fortsetter

    Snur vi kameraet 180 grader, ser jeg med ett at vi er blitt flere. Erlandsen sitter skremmende nær meg før jeg oppdager at han er en god venn å ha allikevel. Woodrand ser tydelig forbauset ut, mens Jon ser ikke ut til å bry seg i det hele tatt. Gliset lyser langt fremskreden promille!

    007.jpg


    Nlykke får velfortjent overbrakt ny penisvekt av Sluket. -Det var på tide ...og lyden? Ja, den ble cirka fire desimaler lengre....
    Nlykke vant forøvrig også konkurransen om "hvem som var avbildet på t-skjortebildet" i forrige måned. Den eneste grunnen til at Nlykke ble vinneren, var at da fikk jeg kombinert dette med velkomstgave til verten og sparte således en haug med rubler - SMART?

    010.jpg


    012.jpg
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    ^ 4 desimaler, huh? Da ble det jo til slutt 41 mm med pur nLykke :D

    (dukker)
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.629
    Antall liker
    15.452
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    OVK JubileumsMiddag 2018 ...katastrofene avtar

    Paybacktime er nært forestående, men jeg bøyer av for Sluket denne gangen også ...inntil videre.

    013.jpg


    GullRekka sitter i helspenn så sidesvoret tyter ut skjortekanten og venter på neste dynamiske utspill fra PreMenC'ene.
    Du Elmer_M som sitter som nummer tre her, var du som fikk laga OVK-kaka? Jeg så den ikke, men den var knallgod og vakker.

    011.jpg


    Her mistenker jeg at ungdommen chætter med jentene på rusebussen:

    014.jpg


    ...tydelig inspirert av diffusorene til NLykke:

    015.jpg


    Her er vi på et tidspunkt hvor ingenting gikk på to bein. Selv NLykke befant seg i en kronisk bendoverpositur:

    016.jpg


    Hver gang jeg ser den røde kartongen til JackX, må jeg ta en ny Paracet. Det kunne kanskje JackX også ha trengt, men man skal heller ikke undervurdere OVK'eres evne til å konse musikk altså!!!!:

    017.jpg


    018.jpg


    Hvis jeg ikke finner flere bilder, så skyldes nok det at jeg også sovnet! Takk for vidunderlige elleve-og-en-halv-timer. DU er faen ikke så verst altså. Hvil ut nå!

    019.jpg
     

    gooner4ever

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    02.02.2008
    Innlegg
    834
    Antall liker
    830
    Sted
    Mysen
    Torget vurderinger
    1
    Godt og se at det er liv i Sluket og at oppvarmingen til Munchen har startet. :)
    Har vært litt stille fra ham i det siste.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn