Z
Zomby_Woof
Gjest
George Clinton på Rockefeller i morra kveld? Tenker å ta turen.
|
Me2!Herbie H i operaen i kveld. Gleder meg.
Mvh
JMK
Sjelden å se noen så begeistret på konsert, så de løper ut av salen for å stå først i autograf køen.Me2!
Sees i mingleområdet?!
Var ikke helt min greie, denne improviserte funk-electronika session. Har hørt masse av fyren, og gledet meg skikkelig til å høre hva han virkelig står for. Men nei, det denne slentrende, prøvende og improviserende jazz-titan formår er å gjøre kvelden (i alle fall den delen jeg led meg gjennom) til et eneste stort spørsmålstegn: når dette er hans første (og eneste?) konsert i Oslo/Norge, og det til alt overmål i byens finstue, burde da han ikke i alle fall begynt med noe som han vet slår an hos publikum?! Så får heller de mer lekne delene komme når folket allerede er "fornøyd", og derfor mer mottagelig for det øyeblikkskapte.Sjelden å se noen så begeistret på konsert, så de løper ut av salen for å stå først i autograf køen.Me2!
Sees i mingleområdet?!
Mvh
JMK
Kan ikke si meg uenig .... Det ble litt skuffende for min del. Jeg har jo ikke kunnskaper til å vite om erfarne pianister kanskje fikk mer ut av dette. Synes han var teknisk bra, delevis morsom - men for repetetiv - og samlet sett litt kjedelig....Var ikke helt min greie, denne improviserte funk-electronika session. Har hørt masse av fyren, og gledet meg skikkelig til å høre hva han virkelig står for. Men nei, det denne slentrende, prøvende og improviserende jazz-titan formår er å gjøre kvelden (i alle fall den delen jeg led meg gjennom) til et eneste stort spørsmålstegn: når dette er hans første (og eneste?) konsert i Oslo/Norge, og det til alt overmål i byens finstue, burde da han ikke i alle fall begynt med noe som han vet slår an hos publikum?! Så får heller de mer lekne delene komme når folket allerede er "fornøyd", og derfor mer mottagelig for det øyeblikkskapte.