Elastiske belter, wow og flutter,rør med svingende bias, blafrende paneler eller horn uten linjearitet det er det som er hi-fi!Kjære doktorn. Habichten har selvfølgelig slike grunnleggende forutsetninger på plass. Direkte drift og full DSP. Vi er jo tross alt oppegåendr mennesker, de fleste av oss
Islandshest, Islandshest heter det, ingen grunn til å disse de fredløse som ble kjeppjagd fra fedrelandet, mere enn nødvendig!Feil, Habicht har ikke horn, men han har tut. -Liten tut .
Det skal sant sies at jeg er fornøyd med den Islandske ponnymotstanden
Fikk du ikke lov til å gå ut i går kveldSkulle gjerne vært der men hadde ikke penger til bussen!
men kan jo ta en rackabajsare til kaffen uansett... Skål karer! Skikkelig kjerringdrekke dette
Vis vedlegget 862228
Vilken tur.Herlig Petter'n. En stor oppmuntring å se noe som begynner å ligne på stedet hvor vi bakgårdsrotter trivdes - multi-internasjonale som vi er
Heldigvis synes jeg at Kulturhuset også er greit som et "OVK-høl" vi kan overleve i, sånn temporært i det minste og hvor det går an å høre hva sidemann prater om.
Är det någon form av rit som måste gås igenom?Absolutt!
Får väl ta mig i kragen och resa till Oslo för kvalificering.
Vad tror duÄr det någon form av rit som måste gås igenom?
Du kan få losji her i 5G beltet.Får väl ta mig i kragen och resa till Oslo för kvalificering.
Tross sladding, a bit more information than I needed!Jojo..... husker....... men stjal minnekortet for en sikkerhets skyld.
Skal faen meg ikke ha noen bilder av slukets Dxxk og min rxv publisert
EDIT: Men ser gjerne andre nyinviede medlemmer
Tur att han har byxorna på sig.
Så kom å få en daTross sladding, a bit more information than I needed!
Ku trengt til din Uigeadail nu med det samme!
Tjære og fjær på jernbaneskinneVad tror du
Som Magnus Härenstam i Tuppenbtw den der tjære og fjær metoden den gangen var ikke noe trivelige sakersikker dødTjære og fjær på jernbaneskinne
Figge søker kun som utlands konsul! Innlands medlemskap har strengere opptakprøverSer ut som å bli tatt opp i OVK får det å være i russisk leir i Bucha til å se ut som en romantisk ferie!
Og du med dubbel bostad Oslo/Grebbestad får lite av båda.Figge søker kun som utlands konsul! Innlands medlemskap har strengere opptakprøver
Var med og grunnla OVK og opptakskraveneOg du med dubbel bostad Oslo/Grebbestad får lite av båda.
Eller måsta ni bestå båda?
Lik den lille bebrilla og overvektige Himler, som satte strenge fysiske og ariske opptakskrav til SS?Var med og grunnla OVK og opptakskravene
Prøv nå og få litt perspektiv på store og små saker her, Nok!Lik den lille bebrilla og overvektige Himler, som satte strenge fysiske og ariske opptakskrav til SS?
Tjära och fjädrar det var det på svensexan första gången sen bada i Svartån. (Gift för andra gången nu).Tjære og fjær på jernbaneskinne
25 november om jeg ikke husker helt feilNår er julebordet? Planlegger en tur og det hadde vært greit å unngå kollisjon.
Er det booket og klart da?25 november om jeg ikke husker helt feil