OVK: Julebord 2013

Nusse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.04.2010
Innlegg
397
Antall liker
174
Stor takk til de som sørget et for et veldig hyggelig julebord i går. Mat og drikke og ikke minst stemningen var veldig bra.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Takker igjen for meget trivelig selskap. Ikke bare i går kveld, men gjennom hele siste året. Fin gjeng asså!

Må dessuten innrømme at jeg har googlet oppskrifter på oksehale i dag..... ;)

Og velfortjent er det Scrooge, virkelig. Jeg gleder meg til jeg er klar for å bestille min en egen makalösa manick.
 

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Innlegg
2.428
Antall liker
1.377
Under vignetten "Bedre med et dårlig bilde enn underlige skrøner" legger iPhone-hoffotograf JackX ut et bilde fra det som må sies å være en av de aller beste juleblotene OVK noensinne har hatt (på Baltazar)

Baltazar.jpg


Cheers!

Både nepe og tallerken ble rimelig .... påseilet ... etterhvert som kvelden dro seg mot nachspiel

Herr Nielsen.jpg


Herr Nielsen var i unntakstilstand etter en bedre blues-konsert (vi dessverre gikk glipp av). Men vi fikk da helt nedpå både stort, mindre og smått.

JackX
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.642
Antall liker
15.509
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Herlig JackX.
Bilder forteller mer enn ord ...og kan heller ikke bortforklares :rolleyes: :).
 

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
11.982
Antall liker
11.843
Sted
Hus
Så like fin ut som den jeg har hjemme. Er den komplett med plakat og postkort :confused:

Fått tak i Wish You Were Here da med intakt sort plast utenpå med OBI klistremerke?? SOPO 100 er katalognummeret
Jeg satt og ventet på litt mobbing fra deg ja ...hehe.
Jeg har ikke den tenk, men vi kan trade :p

Faktisk så jeg den for etpar uker siden, men plastikken var for rufsete til at jeg i det hele tatt gadd å tenke tanken på å vrenge skinnet på lommeboka, men denne er rimelig strøken:

Vis vedlegget 229818
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Bare en ting å si, JackX: My God, we're pretty! 8)
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.642
Antall liker
15.509
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Så like fin ut som den jeg har hjemme. Er den komplett med plakat og postkort :confused:
Yepp Bartesam: NM med all in.
Ellers hentet jeg hjem en EX+/NM/NM av SOPO 100 m/plakat, inlay og det lille blå postkortet med stupemannen i helgen. Dessverre uten "søppelsekken" :rolleyes:
 
Topp Bunn