Hei , nytt i år blir en type julekalender , jeg har ikke helt oppskriften klar , men det jobbes intenst.
det blir en form for utlodning til medlemmer ( jeg er ikke med på lista)
Det blir desverre ikke daglige premier å høste , det tillater ikke økonomien , men vi kan gjøre det slik at den som får trukket ut flest lapper med sitt navn på ila desember 24. får en fin premie ( vinylrelatert)
Premien begrenser seg til 500kr i verdi.
Jeg tenkte å lage ei bøtte med lapper dervi lager 15 lapper på hvert medlem , det trekkes ut 24 lapper , den som har flest lapper med sitt navn stikker avgårde med julekalenderpremien.
Alle som har betalt årskontigent er med på moroa.
Jeg får prøve meg på daglige oppdateringer.....men først....er dette noe det kan bli noe moro ut av folkens.
Vi har råd til det !
For dere koster det ikkeno , dersom noen har innvendinger på at vi bruker av medlemskontigenten til dette , send meg en PM og si fra , der vedkommende forklarer hvorfor.
Hører jeg ikkenoe kjører vi trolig igang....
Vi kan selvsagt dele opp slik at flere får , men da mindre premie-beløp.
igjen , hva vil felleskapet...
Hilsen Julenissen ;D
det blir en form for utlodning til medlemmer ( jeg er ikke med på lista)
Det blir desverre ikke daglige premier å høste , det tillater ikke økonomien , men vi kan gjøre det slik at den som får trukket ut flest lapper med sitt navn på ila desember 24. får en fin premie ( vinylrelatert)
Premien begrenser seg til 500kr i verdi.
Jeg tenkte å lage ei bøtte med lapper dervi lager 15 lapper på hvert medlem , det trekkes ut 24 lapper , den som har flest lapper med sitt navn stikker avgårde med julekalenderpremien.
Alle som har betalt årskontigent er med på moroa.
Jeg får prøve meg på daglige oppdateringer.....men først....er dette noe det kan bli noe moro ut av folkens.
Vi har råd til det !
For dere koster det ikkeno , dersom noen har innvendinger på at vi bruker av medlemskontigenten til dette , send meg en PM og si fra , der vedkommende forklarer hvorfor.
Hører jeg ikkenoe kjører vi trolig igang....
Vi kan selvsagt dele opp slik at flere får , men da mindre premie-beløp.
igjen , hva vil felleskapet...
Hilsen Julenissen ;D