OVK: Lørdagsmatiné hos Final

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Dr Dong

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.01.2011
    Antall liker
    6.162
    Sted
    oslo
    Skulle så gjerne vært og snoket rundt i bokhyllene, men det var bursdag for dattera i dag. Håper jeg får muligheten en annen gang.

Håper det ble skålet og ønsket velkommen til klubben.

habicht

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Antall liker
    1.475
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    5
    Inne i den boksen er det vist en anaview 1000 modul

nlykke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Antall liker
    5.408
    Tusen takk for en strålende lunsj og musikk opplevelse. Jeg må bare få understreke at det er absolutt ingen ting som kan måle seg mot disse hjemme hos besøkene i OVK`s regi!! Nydelig mat, kvalitets lydgjengivelse og ikke minst et miljø som til de grader forstår ens behov for nerding rundt ulike audiofile problem stillinger . . .:cool:

Final, du har et anlegg som fikk fram siklesmekka!

IMG_3061.jpg

IMG_3062.jpg

IMG_3063.jpg

IMG_3064.jpg

IMG_3065.jpg

IMG_3066.jpg

IMG_3067.jpg

Tusen takk for meg, og jeg gleder meg til og kanskje få anledningen til og komme tilbake for og nyte systemet ditt en annen gang.

Final

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Antall liker
    2.183
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Tusen takk for veldig hyggelig besøk og samvær. Det er helt riktig som Jon sier, jeg hadde fått hjelp med maten. Jeg er veldig heldig sånn.

Takk også for interessante og morsomme samtaler og gode tilbakemeldinger. Fine bilder dere har tatt også. Vil gjerne ha de på e-post.

Jeg ser virkelig frem til nye treff.

Final

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Antall liker
    2.183
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Bare japaneren som dro lasset Final? Ikke dine norske muskel bunter.. :rolleyes:

Accuphase ble benyttet som forforsterker og Anaview AMS 1000 som effekttrinn. DP ene ble ikke spilt på denne gangen. Det norske innslaget ble ivaretatt ved at DP RIAA ble benyttet til Well tempered spilleren.

Sist redigert:

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    4.890
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Takket være billedlige bidrag fra Jon, Woodrand og nlykke - og ikke minst en sprachperlenzusammenfassung fra Woddis' - så er lørdagsmatineen Finally summert opp i sin helhet på:

https://www.oslovinylklubb.no/

oppsumm_2019_03_16.jpg

PS! Dersom du ikke har Vol. 1 av Big Band Jazz-skiva, så skal se om jeg ikke har en til overs.
    Vol. 2 er ihverfall meget bra. Tror faktisk at den er på TAS sin heavy rotation-liste også.​

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn