OVK: London Musicmania 2014

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Foreløpig ser jeg ingen grunn til å bryte en tradisjon. Begynner allerede nå å mørne Dumbo til å bli med igjen....... :rolleyes:
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Ser forøvrig at The Specials spiller på Roundhouse (Camden) 12 og 13. november. Noe for deg cash? Ganske nøyaktig 20 år siden jeg så de, mulig alderen har gjort sitt ? ? ? :rolleyes:
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Det ligger enda en gang an til tur med jobben i samme perioden, skal prøve å påvirke...
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Ser ut til å bli Edinburgh i oktober. Starter sparingen i dette øyeblikk, til begge begivenhetene. :)
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.808
    Antall liker
    26.396
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    I ugangspunktet enligt kalendern så passer det ikke 1 og 3 Fredag varje månad, men man vet ju som sagt ikke med Engelsmennen vad dem finner på! har ju blitt flyttet førr:p Skall sende en mail til ansvarlig for markedet og spørre.
    Var der forrige Fredag forresten:)
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    11.957
    Antall liker
    11.765
    Sted
    Hus
    Får aldri nok vinyl. Er en diagnose på slikt tror jeg ???
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Da er flybilletter bestilt – Norwegian tur/retur Gatwick for 810 kroner. Hiv dere på!! :cool:
    1301.-´med SAS. Tube med dagskort rett inn til hotellet. Dagskort kommer du mest sannsynlig til å kjøpe likevel for reisedagene til/fra + prisen på tog (online fare 310.- tur/retur). Ta slitet med å skifte fra tube til tog spesielt når du skal hjem med overvekt derfra til hit. SAS har bedre benplass og bagasjevekt.

    Skulle nesten vært økonom jeg. :rolleyes:;)
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.201
    Antall liker
    101.667
    Torget vurderinger
    23
    Trøndere er jo kjent som værste gjerrigknarker... det følger møll med ut når de promper, og lommeboka er fjærbelastet! Tror forøvrig jeg slenger meg med en tur.
     
    Sist redigert:

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    Bedre whiskyutvalg på Gatwick. Der får jeg Bunnahabhain Cruach-Mhòna hvis jeg er heldig. Og Piccadilly Line til sentrum tar nesten en time...
     
    Sist redigert:

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Bedre whiskyutvalg på Gatwick. Der får jeg Bunnahabhain Cruach-Mhòna hvis jeg er heldig. Og Piccadily Line til sentrum tar nesten en time...

    bra whisky argument.
    Piccadelly tar ca. 45 min til Earls Court/Gloucester. Strategisk iforhold til messehallen. Tog + skifte til tube med trasking opp og ned i tubesystemets mange ganger tar sin tid.......

    Booket hotell ennå?
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    Bedre whiskyutvalg på Gatwick. Der får jeg Bunnahabhain Cruach-Mhòna hvis jeg er heldig. Og Piccadily Line til sentrum tar nesten en time...

    bra whisky argument.
    Piccadelly tar ca. 45 min til Earls Court/Gloucester. Strategisk iforhold til messehallen. Tog + skifte til tube med trasking opp og ned i tubesystemets mange ganger tar sin tid.......

    Booket hotell ennå?
    Nei, tenker jeg vil høre hvem som blir med og hvor man planlegger å bo. Regner med at cash.se har innspill, selv om det han foreslo sist både luktet muggent og ristet hver gang et tog passerte i tunnelen under. Men billig var det!
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    vi går for dette i år også tenker jeg. 100 meter å gå fra Gloucester stasjon (piccadelly line)
    Legg merke til størrelsen på Twinbed-rommene. 30kvm er mye i London, og så har de kjøleskap......
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.808
    Antall liker
    26.396
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Bedre whiskyutvalg på Gatwick. Der får jeg Bunnahabhain Cruach-Mhòna hvis jeg er heldig. Og Piccadily Line til sentrum tar nesten en time...

    bra whisky argument.
    Piccadelly tar ca. 45 min til Earls Court/Gloucester. Strategisk iforhold til messehallen. Tog + skifte til tube med trasking opp og ned i tubesystemets mange ganger tar sin tid.......

    Booket hotell ennå?
    Nei, tenker jeg vil høre hvem som blir med og hvor man planlegger å bo. Regner med at cash.se har innspill, selv om det han foreslo sist både luktet muggent og ristet hver gang et tog passerte i tunnelen under. Men billig var det!
    Dere ville bo budget sist gang! Da får man mugg og annet tilbehør på kjøpet i UK:p Men ett annet bedre/dyrere alt bare litt lenger ner i gaten New Linden har vært inom og sjekket, ligger i samme byggning som svågers leilighet.
    Åker over på en liten sonderings tur nå om 3uker med ett Spitafieldmarket besøk bla:)
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    OK. Jeg er klar for å bestille. Kom med klare anbefalinger, ikke motstridende, på flyavganger og hotell. Så billig som mulig, men ikke veg til vegg-teppe på dass.
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.808
    Antall liker
    26.396
    Sted
    Oslo/Grebbestad

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    Zomby/ Hør vad Ole og Bartesam mente om budget hotell alt sist gang. Hotel Bluebells Jeg syns Notting Hill er ett strategiskt bra sted og bo.

    Jeg velger Norwegian av gammel vane/ovane! Trur Egil valgt og reise hjem etter helgen derav lav pris? selv blir det nog ut på Torsd morgen, hjem Søndag ca 1300kr i dagsläget. Fly til London-Gatwick fra Oslo-Gardermoen - Norwegian har billige flybilletter til London-Gatwick - Norwegian.no

    Fint att du blir med:)
    Flott Zomby! For å være seriøse et lite øyeblikk, kan vi fastslå at Norwegian (som flyr til Gatwick) nok er billigere enn SAS (som flyr til Heathrow). På SAS får du til gjengjeld med deg innsjekket bagasje "gratis", og det kan være en fordel hvis man handler stort. Ryanair til Stansted er trolig billigst, men veldig krøkkete (lang reise inn til byen). Gatwick Express og Heathrow Express er vel omtrent like i pris, mens fra Heathrow kan du ta tuben, som Eros påpeker.

    Når det gjelder hotell er det jo hyggelig å bo samme sted, og de to siste gangene har vi campert i Bayswater/Notting Hill Gate-området på anbefalinger fra cash.se. Jeg reiser fra fredag kveld til mandag kveld denne gangen, da blir det tid til litt annet. Det påvirker selvfølgelig flyprisen. Hadde det vært vinylmesse på Old Spitalfields Market samme helgen, ville jeg reist torsdag kveld eller fredag morgen. Men de sier på telefonen i dag at det markedet trolig går som planlagt i november, altså første og tredje fredag og andre lørdag.
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Kunne det være en ide (for de av oss som ikke har tilleggsærender eller andre hensyn å ta) at vi ble omforent om ett og samme hotell? -Gjerne i Nott.Hillområdet.

    Det forenkler fellesutflukter og er periodevis hyggeligere ....imo.
     

    Elmer Midd

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.06.2006
    Innlegg
    419
    Antall liker
    514
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    6
    Zomby/ Hør vad Ole og Bartesam mente om budget hotell alt sist gang. Hotel Bluebells Jeg syns Notting Hill er ett strategiskt bra sted og bo.

    Jeg velger Norwegian av gammel vane/ovane! Trur Egil valgt og reise hjem etter helgen derav lav pris? selv blir det nog ut på Torsd morgen, hjem Søndag ca 1300kr i dagsläget. Fly til London-Gatwick fra Oslo-Gardermoen - Norwegian har billige flybilletter til London-Gatwick - Norwegian.no

    Fint att du blir med:)
    Jeg bor gjerne billig på Hotel Bluebells igjen. Bra strøk, og så blir det mere penger til plater og Whisky.

    Er overbevist om at Zomby'en har tilbrakt noen hundre netter mere kummerlig enn Hotel Bluebells..
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Jeg og Dumbo45 trenger danseplass vet dere, derfor er store rom gull!
     

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    11.957
    Antall liker
    11.765
    Sted
    Hus
    Bluebells var et helt greit hotell, og vi sitter jo ikke på rommet, men er ute i felten etter LP`r eller pils og mat :)

    Zomby/ Hør vad Ole og Bartesam mente om budget hotell alt sist gang. Hotel Bluebells Jeg syns Notting Hill er ett strategiskt bra sted og bo.

    Jeg velger Norwegian av gammel vane/ovane! Trur Egil valgt og reise hjem etter helgen derav lav pris? selv blir det nog ut på Torsd morgen, hjem Søndag ca 1300kr i dagsläget. Fly til London-Gatwick fra Oslo-Gardermoen - Norwegian har billige flybilletter til London-Gatwick - Norwegian.no

    Fint att du blir med:)
    Jeg bor gjerne billig på Hotel Bluebells igjen. Bra strøk, og så blir det mere penger til plater og Whisky.

    Er overbevist om at Zomby'en har tilbrakt noen hundre netter mere kummerlig enn Hotel Bluebells..
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.808
    Antall liker
    26.396
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Har sett litt på flytider, jeg bestilller mest sannsynligt Tors 07.20 hjem Søn 9.20. Ettersom det ikke er noen Spitafield M denne helgen så skall jeg prøve ta en tur til More info på Torsdagen. Ett stykke og ta seg dit 45-60min og han åpner ikke før kl12 så då passer det fint og bruke Torsdag eftm.

    Skall enligt rykter være en god brukt sjappe!

    Alan's Records

    Independent retailers
    Shops

    East Finchley


    Time Out says

    Posted: Fri Mar 22 2013
    This traditional record shop serves up a range of authentic vintage vinyl, retro tapes, CDs and original memorabilia for music fans to browse through. Priding itself on its non-discriminatory approach, the store's weekly restocks – of over 700 new items – include a wide selection of new and old records, from pop and rock to reggae and dance. It's a wonderful spot for all ages and tastes to shop in, and previous customers include Ray Davies of The Kinks and Jarvis Cocker. Staff are knowledgable, happy to answer questions, and will even serve up tea and coffee if browsing through the vast collection has you plum-tuckered ou


     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    Har sett litt på flytider, jeg bestilller mest sannsynligt Tors 07.20 hjem Søn 9.20. Ettersom det ikke er noen Spitafield M denne helgen så skall jeg prøve ta en tur til More info på Torsdagen. Ett stykke og ta seg dit 45-60min og han åpner ikke før kl12 så då passer det fint og bruke Torsdag eftm.

    Skall enligt rykter være en god brukt sjappe!

    Alan's Records

    Independent retailers
    Shops

    East Finchley


    Time Out says

    Posted: Fri Mar 22 2013
    This traditional record shop serves up a range of authentic vintage vinyl, retro tapes, CDs and original memorabilia for music fans to browse through. Priding itself on its non-discriminatory approach, the store's weekly restocks – of over 700 new items – include a wide selection of new and old records, from pop and rock to reggae and dance. It's a wonderful spot for all ages and tastes to shop in, and previous customers include Ray Davies of The Kinks and Jarvis Cocker. Staff are knowledgable, happy to answer questions, and will even serve up tea and coffee if browsing through the vast collection has you plum-tuckered ou


    Spennende, cash.se! Jeg får vurdere å ta en tur på søndagen, hvis du gir sjappa godt skussmål. :confused:
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn