OVK: SommerFEST 11.juni 2016

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • totte

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    7.296
    Antall liker
    2.499
    Torget vurderinger
    0
    Av og til går det slik at man trenger søndagen til å komme til hektene igjen, og da følger det tidvis litt anger med. Så ikke i går. Selv om jeg var litt fysen og sov bort hele dagen syntes jeg hele tiden at det var verdt det. En god lakmustest.

    Takk for meg til vertsskapet og alle andre gjester. Slutter meg til alt som er skrevet om selskapet. Også takk til Elmer Midd og Zomby Woof som fikk snakket meg bort fra å umiddelbart sykle Nordmarka rundt gjennom natten. Ideen fremstod som svært god der og da...
     

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    11.957
    Antall liker
    11.765
    Sted
    Hus
    Normarka rundt er en tung tørn. Mange heftige bakker. Syklet den en gang for mange år siden. 150 km :)
     

    totte

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    7.296
    Antall liker
    2.499
    Torget vurderinger
    0
    Normarka rundt er en tung tørn. Mange heftige bakker. Syklet den en gang for mange år siden. 150 km :)
    Planen var ikke den store runden rundt, en å holde seg i skogen og på grusen, opp mot Gjerdingen kanskje.
     

    habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.792
    Antall liker
    3.433
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Tro det eller ei
    Nordmarka rundt har jeg også syklet en gang i tiden
    Som Bartesam sier, kupert men fin løype.

    Habicht
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.619
    Antall liker
    15.405
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Lykkeligvis for enkelte røyk routeren midt under forsøket på å laste opp billedkavalkade del 2. Jeg anser disse to uanmeldte strømbruddene som en fientlig handling i forsøket på å redde eget skinn ved å unngå kompromital skandale. Saken er allerede under sterkt bevoktet OVK-etterforskning. Bartesam synes inntil videre å være hovedmistenkt mtp. gjenværende og upublisert billedmateriale. Åpenhet og sannhet har dog alltid vært en prioritet i OVK. Vi skal bunns i dette!

    :)

    Uansett så var også jeg glad for å slippe å møte Tottetrollet i skauen en gryende søndag ...på min vanlige morgenrute.
     
    Sist redigert:

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.812
    Antall liker
    26.419
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Ser frem til og få se noen bilder fra litt senere aktiviteter denne gangen:D
    Ellers såg dette veldigt trivelig ut:)
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    <snip> Uansett så var også jeg glad for å slippe å møte Tottetrollet i skauen en gryende søndag ...på min vanlige morgenrute.
    Hahaha ... så du har også postkassen din 10 meter fra husveggen :rolleyes:

    Cheers!
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.619
    Antall liker
    15.405
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Mysteriet er løst og historien Woodland Park kan fortsette

    Router-mysteriet ble raskt oppklart i det vi satte Bartesam i ordentlig balleklem. Erkjennelser ble innrømmet som perler for svin på en lang snor. Nå kan vi endelig få avsluttet og lagt denne magiske kvelden bak oss og tenke fremover på neste evenement ...puuuh.

    20160611-DSC_4519-2.jpg


    20160611-DSC_4452.jpg

    Det var kun en som "spilte et spill" under hele Woodland Race. Det var spiller # 7!

    20160611-DSC_4468.jpg

    Vi var vel egentlig kommet et langt stykke ut i etegildet, så her en recap hvor verta og verten fremdeles fremsto som høflige og renslige ved å ønske gjestene sine velkommen til bords. Tbj (ytterst til høyre) synes å virke interessert i hva som sies. Senere på kvelden fikk jeg et inntrykk av at han gav mer faen ...?

    20160611-DSC_4469.jpg


    20160611-DSC_4472.jpg

    Den magiske Brunelloen som omtales var tappet over på slike flasker. Bivirkningene gikk sterkt utover den vanlige trangsynheten jeg er rammet av.
    R.E.S. ble etterhvert nokså konkav og diffus:
    20160611-DSC_4473.jpg


    20160611-DSC_4478-2.jpg

    Brått mistet jeg også deler av fargekartet!

    20160611-DSC_4480.jpg

    ...men det var kun kortvarig og inntil Dr. Dong rensa opp latteren med en dual-egget forskjærsskalpell med merkenavnet MykOst.

    20160611-DSC_4485.jpg

    Brått etter ble alle lykkelige og veldig glade i hverandre!

    20160611-DSC_4489.jpg



    Før vi fortsetter,
    må jeg bare vise dere habicht sin nye sykkel som trolig blir med OVK til Amiens-utflukten senere i sommer.
    Grillsykkel med lavkarboramme blir definitivt sommerens hit:
    20160611-DSC_4492.jpg


    20160611-DSC_4495.jpg

    Så er vi brått tilbake til tragedien som utspant seg i Woodland. Det er klart for selvdyrkede og ferdigsukrede jordbær. Blandingsforholdet mellom fløten og melk var lik Vidar Ps rensevæske (7:1), da med unntak av at Zalo var erstattet med brunblank sprit i high-endklassen

    20160611-DSC_4488.jpg

    Dr. Dong var den eneste som hadde ork til å reise seg ved matbordet for å addere opp en gjennomsnittlig sum av velvalgte takke-ord. Han sa akkurat nok om hva han mente om maten. -Skal love dere at det ikke var noe småtteri i den Dongen!

    20160611-DSC_4530.jpg

    Så var det på tide å roe ned før innspurten av eventyret i Woodland Park.

    20160611-DSC_4502.jpg


    20160611-DSC_4505.jpg


    20160611-DSC_4500.jpg


    20160611-DSC_4516.jpg


    20160611-DSC_4531.jpg


    Vis vedlegget 386160


    20160611-DSC_4522.jpg


    20160611-DSC_4523.jpg


    20160611-DSC_4525.jpg


    20160611-DSC_4541.jpg


    20160611-DSC_4567.jpg


    Bare to bilder igjen nå, så ha tolmodighet!
     
    Sist redigert:

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Utrolig bra, Grumz!

    Og enda mer utrolig ille at jeg ikke klarte å rekke partyet! Dette ser bare bedre og bedre ut!!

    Cheers & schkåll!!
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.619
    Antall liker
    15.405
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Brå SLUTT!

    Nå har vi holdt på i mer enn 10 timer. Flere har våknet opptil to ganger og jeg vil også være med på ett bilde før det er for sent.
    20160611-DSC_4545.jpg


    Som oftest er det to ting som er en indikator på at nå er det på tide å sette kurs hjemover. Det er:

    1. Når verten pisser i egen brønn.

    20160611-DSC_4574.jpg


    2. Når han som tror han er klassens tøffeste blir hanka inn av kona "NÅÅÅÅ skal DU hjem":

    20160611-DSC_4577.jpg


    Den verbale sannheten er sagt av alle dere andre. Bildene understøtter noe av det, men langt på nær alt ...heldigvis.

    LENGE LEVE både The Woodlands og OVK, sier nå jeg.
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Juuuubel fra enda en som er gift med overkorrekt, orientalsk ekteviv. J@ggu godt å se at veslepus Slickster ikke har det bedre enn meg :cool:

    Forøvrig utbringes 3 * 3 Cheeers! for übereminent reportasje, saftig underlivspanorering & generell brönnpissing: er man OVK'er så hører liksom ALT med!
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.619
    Antall liker
    15.405
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    <snip> Uansett så var også jeg glad for å slippe å møte Tottetrollet i skauen en gryende søndag ...på min vanlige morgenrute.
    Hahaha ... så du har også postkassen din 10 meter fra husveggen :rolleyes:

    Cheers!
    Helt feil JackXXX. Vi snakker om såpass som 25m ...en vei! :)

    Vi savnet både DEG og de andre manglende, men synes allikevel at 14-15 pax var bra oppmøte på kort varsel.
     
    Sist redigert:

    crosswind

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Innlegg
    5.319
    Antall liker
    13.385
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    13
    Det lugger något förfärdligt att ha gått glipp av detta!

    Har skrivit det förr, men kan upprepas i det oändliga. För en gäng!

    Tack till Grumpy som låter resten av oss ta del av litt av magien i alla fall. :)
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    ... men synes allikevel at 14-15 pax var bra oppmøte på kort varsel.
    Enig!

    Grunnlaget for oppmøtet ligger dels i den særdeles (av)balanserte gjengen man mener den er, dels hvordan gjengen funger i virkeligheten: "Slaget hos nlykke" fx kommer til å danne grunnmuren/gjensidig kjemi for hvorfor man trives sammen. Så kommer alt på plass av seg selv, lissom

    Man må jobbe for dette, ikke sant?! Solid promille er jo ikke noe man oppnår i en fei, no?
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.205
    Antall liker
    101.694
    Torget vurderinger
    23
    Som kona sa - det holder med å se på klærne våre så skjønner man at dette er en uvanlig og trivelig gjeng!
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    714
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    3
    Topp bilder, Grumpy! Du fanger øyeblikkene...;)

    En liten trøst med dissse bildene. Selv ble jeg sittende hjemme med en magesyk irsk setter som jeg hadde avtalt å skulle passe i helgen. Rett før jeg skulle ta en tur til Woodrand, så jeg den ble urolig og gikk veldig mye frem og tilbake. Hadde derfor ikke samvittighet til å reise fra den, selv om jeg hadde kun i tanke et par timers fravær. Etterhvert så krøket den seg veldig, og plutselig stod spruten ut. Heldigvis var den da ute i hagen.
    Dette hadde vært moro å komme tilbake til hvis jeg hadde latt den ligge i stua, og å reist av gårde:p.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.205
    Antall liker
    101.694
    Torget vurderinger
    23

    Eik, du kunne jo ha tatt med bikkjefaen da... god plass og fine nabotomter :cool:



    cartoon-dog-puking.jpg
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.619
    Antall liker
    15.405
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Quizen ble forøvrig vunnet at Jan Omdahl (som vanlig :mad:). Det tok under halvtimen før svaret "woodrand" tikket inn på e-posten.
    Ettersom han prioriterte dugnad på Tjøme og ikke kunne motta premien på lørdag, så blir det neppe noe mer enn en Abba-skive vi gidder å sløse bort. Kanskje maks en 7". Enig?

    Da sier vi det!
    Gratulerer Jan O. og fanfare for DEG.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.205
    Antall liker
    101.694
    Torget vurderinger
    23
    Begynner å bli alvorlig irritert på den fyren altså :mad: - vinner hver gang og møter ikke opp en gang! Neste quiz bør legges til åstedet - slik at en faktisk må være tilstede for å ha en sjanse!

    Hilsen en irritert #2

    Fanfare my ASS
     

    janomdahl

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.09.2010
    Innlegg
    147
    Antall liker
    215
    Torget vurderinger
    3
    Jeg ser jo av bildene her at jeg så til de grader var feil sted sist helg. Meget beklagelig, men prøv å si det til min svigermor! Når det gjelder premien, ber jeg Grumpy bekrefte at jeg frivillig foreslo at den måtte gå videre til nummer to. Men ettersom så åpenbart ikke skjedde, regner jeg med at ære og samvittighet vinner fram. ABBA har jeg allerede det jeg trenger av, dvs «Arrival». :-D



    Quizen ble forøvrig vunnet at Jan Omdahl (som vanlig :mad:). Det tok under halvtimen før svaret "woodrand" tikket inn på e-posten.
    Ettersom han prioriterte dugnad på Tjøme og ikke kunne motta premien på lørdag, så blir det neppe noe mer enn en Abba-skive vi gidder å sløse bort. Kanskje maks en 7". Enig?

    Da sier vi det!
    Gratulerer Jan O. og fanfare for DEG.
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Feelgood!!!
    Beklager denne lille forstyrrelsen i interntråden, vil bare si at dette er et glimrende eksempel på hva HFS egentlig har å by på. Surpompene tar feil.
    Applaus, stå på boys :)
    Intet er som kjærlighet mellom renvaskede menn :)
    (never) been there, (never) done that - ask Slick_me (he's my witness, so help me Grumpz)

    Cheers? (one more time) ?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn