OVK: SommerFEST 2019

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.965
    Antall liker
    6.051
    Torget vurderinger
    32
    Kos dere på festen. Jeg var dessverre allerede booket bort til et 50-årslag (ikke mitt, jeg er jo bare 49 og et halvt...)

    Roy
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    fra europas hjerte sender den utjagete sine hilsninger til de feirende snurrebasser på festdagen. her sammen med klubbens nyerhvervelse, the cartridge lady. dette er sliping helt i forskningsfronten!

    F2B424DD-FCAB-4060-B782-C1EB0DF61079.jpg


    erstatningsdrikkekompis

    E5916E51-FD8C-4A39-97BE-7B59C243CA1C.jpg
     
    Sist redigert:

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.587
    Antall liker
    11.043
    Tusen takk for en herlig sommerfest i går! Jeg storkoste meg og er naturligvis noen redusert i dag som det sømmer seg etter et vellykket selskap . . . En spesiell takk til vertskapet som er så drevne i dette at jeg blir helt målløs! Har fortsatt ikke blitt sulten og det er jo fordi jeg la inn på alt for mye av den nydelige maten. TAKK!:cool:
    Det skal også nevnes at anlegget innfrir så til de grader og at jeg faktisk også rakk og få med meg en deilig audiofil dose. God sommer til dere alle, også sees vi før vi vet ordet av det . . .
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    Henger meg på siste taler, med unntak av formen som er særdeles bra grunnet moderat inntak av alkohyler :)
     

    crosswind

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Innlegg
    5.319
    Antall liker
    13.384
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    13
    Tusen tack för igår gutter och ett speciell tack till Xia! Massa god mat, superhyggliga OVKare och annlegg i yppersta klassen traditionen tro.

    Fler än nlykke som är reducerade idag. Efter att ha blitt avsläppt längs E18 på Svartskogtoppen mitt i natten av 505-bussen, gått ett par traktorvägar genom skogen och så nästan hemma, snubblade jag ofrivilligt in på Svartskogs sommarfest runt kl. 01. Kan meddela att westerntema, rodeomaskin i hagen till Kolonialen och fulla grannar utpå småtimmarna inte gör undervärk på formen idag, men se det är en annan historia..

    Storkoste mig hos woodrand igår!
     
    Sist redigert:

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Vi skal være usedvanlig takknemlige for at vi har slike fantastiske mennesker i klubben som Xia og Øyvind!

    20190615-DSC_5977.jpg



    Men, det skal beviselig mer til for at en tolvtimers sommerfest skal bli husket som en god opplevelse. -Nemlig gjestene! -Og hvem var det? YESS, right!!

    20190615-DSC_5905b.jpg


    Dernest kan hvem som helst nå se bildene fra SOMMERFESTEN 2019 i Woodland Park.
    Væromslaget sørget for en solstekende atmosfære som dannet en utilnærmelig perfekt ramme. Ser at jeg ikke fikk avbildet alt, men noen andre har kanskje et bilde eller to å dele?

    Det kan ikke sies for ofte: TUSEN, TUSEN TAKK FOR EN VANVITTIG HOUSING av Xia og Øyvind - WE LOVE YOU!

    • Vinner av SOMMERENS BLOMST gikk til: XiA
    • Kåring av Årets T-skjorte gikk til: Sluket
    • Trekning av signert Aske Jacoby for utprøving av Hana ML: Jon


    God sommer til ALLE, også de i OVK, inkludert de av dere som ikke hadde anledning til å komme i år. Pass godt på dere selv og de rundt dere, så sees vi utpå sensommeren.
     
    Sist redigert:

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.125
    Antall liker
    5.070
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    En suveren sommerfest - rett og slett - utrolig mye godt å spise og drikke. I tillegg ble en god del av verdensproblemene løst rundt bordet. Pussig nok husker jeg ikke lenger løsningene. En hjertelig takk til vertskapet.
     

    woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.000
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Tusen takk for en suveren dag og kveld, karer. Det finnes ikke hyggeligere og mer takknemlig gjeng å lage fest for. Min kjære hilser masse. Og tusen takk for alt det fine vi fikk. Plater, vin, whiskey, blomster og herlig ferskt brød til dagens frokost. Nå er oppvaskmaskin nr 4 straks ferdig. 10-åringen skal få panten, det blir godt med feriepenger av det;)
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Ellers er det bare å henge seg på the band wagon. For noen fantastisk fine folk dere er, Xia og Øyvind. Når jeg besøker dere føler jeg meg velkommen, maten dere tryller fram er magisk, og gjestene dere inviterer.... ;D

    Jeg tar forresten gjerne en oppskrift på det langkokte/braiserte? oksekjøttet. Det er noe fantastisk med sånt i utgangspunktet, men så skjer det noe ekstra med krydder der som jeg ikke vet hva er. Det ligger 3-4 kilo høyrygg i fryseren hjemme som bare mangler en plan...

    Tusen hjertelig takk for en fantastisk sommerfest enda en gang. Og jeg digger de nye medlemmene i klubben!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn