|
Når disse blir litt eldre kommer de vel til å være like stolte av dette som sikkert flere av oss er av hockey-sveisen(vi engang hadde) i dag.På tide med spankerøret igjen? ;D
Tre rapp for hver gang man møter opp slik på skolen? Buksa er jo nede allerede, ittnå hæft. ;D
Eller på at man er pedofil sadistDet sikreste tegn på at man er innhentet av alderen, og begynner å bli gammel når ungdommens mote og utseende vekker lysten til å gripe til spanskrøret, eller annen form for avstraffelse.
I så fall holder jeg meg fortsatt ung. For meg er det helt ok at bukselinniingen sitter litt lavt hos ungdommen.Det sikreste tegn på at man er innhentet av alderen, og begynner å bli gammel når ungdommens mote og utseende vekker lysten til å gripe til spanskrøret, eller annen form for avstraffelse.
I skolegården?I så fall holder jeg meg fortsatt ung. For meg er det helt ok at bukselinniingen sitter litt lavt hos ungdommen.
![]()
Innertier ;DLa meg slippe saggerne, men ellers svinger jeg gjerne spanskrøret ;-)
![]()
Han tok det vel selv.Tok en "properties" på det bildet.
http://www.spankingcommunity.com/
Hvordan klarte du å finne det Trane ???![]()
Jeg er 26 og kunne godt gitt noen av disse wannabe ghettosmurfene litt nagledeng ;DDet sikreste tegn på at man er innhentet av alderen, og begynner å bli gammel når ungdommens mote og utseende vekker lysten til å gripe til spanskrøret, eller annen form for avstraffelse.
Neida, det er inget problem at man kler seg etter egen standard! Det er bare flere som kan straffes på høvelig måte ;-)ser heller på det som et problem at man mener folk som ikke kler seg etter deres standarer bør straffes.