På tide å innfør spanskrøret igjen?

O

OivindJ

Gjest
På tide med spankerøret igjen? ;D
Når disse blir litt eldre kommer de vel til å være like stolte av dette som sikkert flere av oss er av hockey-sveisen(vi engang hadde) i dag.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.079
Torget vurderinger
2
Det sikreste tegn på at man er innhentet av alderen, og begynner å bli gammel når ungdommens mote og utseende vekker lysten til å gripe til spanskrøret, eller annen form for avstraffelse.

A

Akle

Gjest
Det sikreste tegn på at man er innhentet av alderen, og begynner å bli gammel når ungdommens mote og utseende vekker lysten til å gripe til spanskrøret, eller annen form for avstraffelse.
Eller på at man er pedofil sadist ;)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
I så fall holder jeg meg fortsatt ung. For meg er det helt ok at bukselinniingen sitter litt lavt hos ungdommen. ;)

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
296
I så fall holder jeg meg fortsatt ung. For meg er det helt ok at bukselinniingen sitter litt lavt hos ungdommen.  ;)

I skolegården?

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
På voksenopplæringa, selvfølgelig ;).

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.540
Torget vurderinger
4
La meg slippe saggerne, men ellers svinger jeg gjerne spanskrøret ;-)

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.540
Torget vurderinger
4
Det vakre uskyldige bildet er borte vekk...."noen" har redigert innlegget mitt....

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.021
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Det er ikke borte. Jeg mistenker at når du kommer hjem så ligger det der.. Du er sikkert på jobb nå og "noe" filtrerer vekk innhold fra den siten...
Bare mine 0.02 :)

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.540
Torget vurderinger
4
Ahhh...så derfor. Tenkte jeg i tilfelle ville se denne firkanten om viser at det er et bilde der, men som ikke vises ordentlig. Men stemmer nok....ganske strenge filtre her jeg sitter nå. Ikke alltid jeg har kommet inn på forumet engang.

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
ser heller på det som et problem at man mener folk som ikke kler seg etter deres standarer bør straffes.

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
0
Jeg er 26 og kunne godt gitt noen av disse wannabe ghettosmurfene litt nagledeng ;D

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.540
Torget vurderinger
4
ser heller på det som et problem at man mener folk som ikke kler seg etter deres standarer bør straffes.
Neida, det er inget problem at man kler seg etter egen standard! Det er bare flere som kan straffes på høvelig måte ;-)

Topp Bunn