P3-24 i sort hvitt og fine farger!

Valentino

J. Brünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
27.286
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Høyglans dette, så hver til sitt:

Hvit: Clayderman
Rød: Italopop
Lime: Irsk folk
Gul: Yello
Sort: Andsnes

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Antall liker
4.111
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
Jeg tar en stk. lime, takk!

T

Thomas1

Gjest
Nå er det ikke bare fargen som er endret på denne utgaven, men også den nye psuen. Denne psuen som også er en hastighetsvelger, koster 2500 kr i løssalg og er en oppgradering til b.l.a p3-24.

Litt av en fortjeneste forresten, siden den koster ca 900 pund i England.

Fargene er lekre, og hadde valgt samme som Mteinum. Snadderfarge ;D

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Antall liker
31.511
Sted
Oslo/Grebbestad
Torget vurderinger
1
900 £ før TT-psu ???
140£ er nog mer korrekt, 2500kr i Norge.
Har selv P3.24 oppgradert med psu, Michell techno weight,
og en Funk Achroplate tallerken på vei.

Norlenning

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.03.2007
Antall liker
509
Torget vurderinger
2
Thomas1 skrev:
Nå er det ikke bare fargen som er endret på denne utgaven, men også den nye psuen. Denne psuen som også er en hastighetsvelger, koster 2500 kr i løssalg og er en oppgradering til b.l.a p3-24.

Litt av en fortjeneste forresten, siden den koster ca 900 pund i England.

Fargene er lekre, og hadde valgt samme som Mteinum. Snadderfarge ;D
Hei,blir kanskje offtopic,men kan noen fortelle meg om denne PSUen kan brukes på andre enn Rega sine spillere for å få hastighetsvelger? Evt leverer noen andre slike(ikke alt for dyre) løsninger?
mvh Filip

Z

Zomby_Woof

Gjest
Dette blir litt fra hofta, Filip, men jeg tror de nyere Regaene har 24V motor. Jeg regner også med at den går på vekselstrøm med nettets frekvens for 33 1/3, og tilsvarende høyere for 45. Hvis spenningen passer antar jeg at PSU'en passer til det meste som er laget for AC-motorer i Europa.

Du bør uansett snakke med forhandler for å finne ut eksakt.

Norlenning

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.03.2007
Antall liker
509
Torget vurderinger
2
Ok,takk for svar,får sjekke litt ang det,lurte vel egentlig på om det var laget noe som det var bare å plugge 230v-kabelen fra spillern i for å få det til slik at det kunne passe alle spillere,mulig æ spør dumt men ::)
mvh Filip

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg tror ikke at Rega sine PSU'er gir nettspenning ut. Det er andre som gjør det. Clearaudio har en tror jeg. Muligens en av Project sine også. VPI lager en sak (SDS) som er universell inn, men den gir 110V/60Hz ut fordi den er laget for USA-markedet. Min standard Europamodell VPI-spiller må ha ny motor for å kunne brukes med SDS.

Spørre seg rundt er nok en god idè.

T

Thomas1

Gjest
Jeg fant den til 99 pund og jeg oversatte det siden pundet stod i ca 10 kr en stund. Det ble en trykkleif med andre ord. ;D
Ser nå at den koster 148 pund.

Topp Bunn