- Ble medlem
- 10.04.2003
- Antall liker
- 6
Kom en kar fra DHL med pakke på skuldra gitt.
Vedlegg
-
82.4 KB Visninger: 105
|
Nei Gary gjør nok ikke det. Tror ikke han normalt selger til BP eiere heller?Nightpuma skrev:Veldig våt trafodrøm det der ;D
Selger BP trafoer til hvemsomhelst eller er det forbeholdt klansmen? Skal ha vikla en nettrafo til #26 pre skjønneru
Asbjørn
Ikke så store, ca 9.5 x 3.0 x 7.0 cm (LxBXH)whistler skrev:Erland,
Hvor store er disse glødetrafoene, sånn ca.?
Helt korrekt Asbjørn!Nightpuma skrev:Hei
Må jeg spørre hva du skal lage, litt vanskelig å bli klok på. Er det glød til to rør med dedikert trafo og lclc filter?
Asbjørn
Ikke så pinglete nå heller:Nightpuma skrev:Du må gi tilbakemelding om det er noe å hente på det når du er ferdig. Hva kjører du med nå da?
A
Skjønner, er det crc filter så da?Erland skrev:Ikke så pinglete nå heller:Nightpuma skrev:Du må gi tilbakemelding om det er noe å hente på det når du er ferdig. Hva kjører du med nå da?
A
Dual mono nett-trafoer med 2x MUR860 pr kanal og 15000uF Jensen 4-pole kondensatorer
Alltid noe man mangler, men ikke til dette prosjektet ;DJanR skrev:For rask du Erland
Noe mere du mangler/venter på av "iron" ?
/jan
Hehe jaErland skrev:Alltid noe man mangler, men ikke til dette prosjektet ;DJanR skrev:For rask du Erland
Noe mere du mangler/venter på av "iron" ?
/jan
Skal bruke noen 10.000uF Panasonic FC Gold også. De kan jeg ikke bestille før den dagen jeg reiser hjem.
Har avtale med RS-Components om UPS-utlevering, så de kommer inne 24t og vil ha underskrift når de leverer.
Utrolig nok koster de leveransene mindre enn Postpakke.
Jeg har også købt Hovland 4 uf 400 V til dac med rørpre jeg har lavet til bekendt. Først havde den Sølvkondensatorer så Dynacap og nu Hovland. Tror Hovland er gode da jeg har gode erfaringer med umetaliserede folier. Sølvkondensatorerne var for små og Dynacap lød skrækkeligt. Hvis nogen mangler 2 stk 1 uf. 1000 V har vi sådanne.Erland skrev:Var ikke helt forberedt på hvor store disse Hovland Music caps er i 6uF/100V størrelse, men det er ikke noe problem. Dette får vi plass til![]()
Tror det hjælper jeg har fjernet tilledningerne. Mundorf er også væsentligt dyrere.LMC skrev:min erfaring er at Hovland music caps låter kornete i toppen
takke meg til Mundorf Supreme Silver in Oil
mvh
Leif