superclementz
Hi-Fi entusiast
Populært navn gjenoppstår? RA News: Panasonic relaunches Technics turntable
Godt sagt!Tidløs og elegant - Strippet SP10 meets Rowland..
litt edelt treverk rundt,så kunne denne vært råfin. OG hvor er armbasen???
Denne er vel så sexy som den bølgeblikksaken fra Technics. Dessuten kan den brukes til noe fornuftig.Og her er Kenwood sin nylansering,med trinnlaus speedcontrol
Vis vedlegget 335731
Hahaha, jeg myste på denne på iPhone kl 5 i dag morges og trodde det faktisk var en ny Kenwood platespiller. Herlig!Og her er Kenwood sin nylansering,med trinnlaus speedcontrol
Vis vedlegget 335731
SL-1200/1210 ble vel kuttet pga pris. Denne nye blir DYR!Blir nå spennende å se på prisen for grisen. Med tanke på at de kuttet produksjonen dels pga pris/kost sist etter hva jeg har fått med meg.
ha-ha..det oppsummerer i grunn mitt inntrykk av IphoneHahaha, jeg myste på denne på iPhone kl 5 i dag morges og trodde det faktisk var en ny Kenwood platespiller. Herlig!Og her er Kenwood sin nylansering,med trinnlaus speedcontrol
Vis vedlegget 335731
Slik slipper du ubudne interessenter på din åpne dag.
ja vel? Den må du forklare nærmere. Gjerne på PM slik at vi slipper enda mer off topic i trådenSlik slipper du ubudne interessenter på din åpne dag.
mvh
det oppsummerer nok enda mer meg kl 0500.... Iphone 5s har perfekt størrelseha-ha..det oppsummerer i grunn mitt inntrykk av IphoneOg her er Kenwood sin nylansering,med trinnlaus speedcontrol
Vis vedlegget 335731
Hahaha, jeg myste på denne på iPhone kl 5 i dag morges og trodde det faktisk var en ny Kenwood platespiller. Herlig!
Jeg begynner å tenke på bølgeblikk hver gang jeg ser bilder av den. Ikke bra!
Ingen utfresing for armboard, og tilsynelatende ingen avkobling fra underlaget.
Prototype?
Men DD-motoren ser heftig ut
Hehe, jeg gikk fem på!Og her er Kenwood sin nylansering,med trinnlaus speedcontrol
Vis vedlegget 335731