PAY ATTENTION - LINN EXAKT nå tilbake i demo hos Kontrapunkt

Etter ett vellykket besøk hos våre venner i Watt magasin, er Linn EXAKT systemet nå tilbake i demo hos Kontrapunkt Hi Fi. Vi har gleden av å demonstrere dette grensesprengende aktive høyttalersystemet som garantert vil endre din oppfatning av hva High Fidelity egentlig er!

For de som er nysgjerrige på Exakt systemet og teknologien bak, kan vi anbefale Linn — Klimax Exakt System — The Source is in the Speaker for en gjennomgang av teknologien og de muligheter som ligger heri.

Ikke la deg lure av messetilbud denne helgen !

Exakt.BLK GLOSS3QRRIGHT (2).jpg

Klimax.Exakt.DSM (3).jpg

Kommentarer

gradient

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.07.2012
Antall liker
41
Sted
Århus
Jeg har haft en times lytning og gennem gang at setupet hos Scala Hifi i Århus. iden er god, men der er desværre forskel i musiksmag og hvordan det skal lyde..er sikker på mange vil kunne li den måde musiken formidelses på.

men jeg bliver ved mine Dipoler ;-) ikke lige det Ole fra Scala ønsket at høre

Sist redigert:

Informasjon om bruker

Kontrapunkt
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1
Link til alle artikler
32
Kontrapunkt sine annonser
Bransjenyheter
MUSIKK FESTIVAL 2016
Bransjenyheter
MUSIKK FESTIVAL 2016

MUSIKK FESTIVAL 2016

• 0
Billetter for: Eric Clapton http://www.linn.co.uk/events/5433338b-af8e-4126-ac30-f4d981913490/ Mark Knopfler...
Fortsett
Bransjenyheter
AURENDER DEMO Torsdag 13. oktober 19:00 til 21:00

AURENDER DEMO Torsdag 13. oktober 19:00 til 21:00

• 0
Kontrapunkt inviterer til kundekveld med demonstrasjon Aurender musikkservere. Vi får besøk av Simen Bjerkestrand fra Mono Aurender har støtte for alle kjente lydformater inkludert DSD, MQA og...
Fortsett
Bransjenyheter
AURENDER HOS KONTRAPUNKT

AURENDER HOS KONTRAPUNKT

• 0
Noen nyheter er veldige gode nyheter. Aurender A10, musikkserver er et spesielt produkt som vi vil introdusere for våre kunder. Kom innom for demonstrasjon eller delta på vår kundekveld i oktober...
Fortsett
Bransjenyheter
LINN LP 12 KLINIKK

LINN LP 12 KLINIKK

• 0
Kontrapunkt arranger LP12-klinikk 28., 29. og 30. september På klinikkdagene tilbyr vi gratis montering av oppgraderinger samt halv pris på serviceoppsett. Dette gjelder alle LP12-spillere...
Fortsett
Bransjenyheter
Sommerstengt
Topp Bunn