Forstår ikke problemet , for her mangler det kontekst - som; i hvilken sammenheng får du slik melding og hva du har du nøyaktig gjort/prøvd før med kontoen din? Kommer meldingen opp når du handler og skal betale, eller der det noe du har fått når du logger deg på paypal kontoen din, eller på mail fra dem?
Det jeg tror jeg forstå her er at Paypal trenger å få bekreftet at du er eier av det kortet du bruker til å overfører penger til PayPal kontoen fra.
At du har overført penger til paypal kontoen beviser jo ikke at kortet du brukte er ditt, bare at du hadde tilgang til det. Derfor de bruker verifiseringsprosedyren jeg nevnte, der noen tall i referansenummeret i til en transaksjon brukes som en kode. De vet da at det (normalt) bare er kontoeier (og banken) som får tilgang til denne infoen. Med andre ord at det er bare er kortets rette eier som kan logge seg på nettbanken sin og finne koden etter at transaksjonen er gjort. Om dette ikke virket for deg, så spør de kanskje etter annen utfyllende info, noe som kun korteier normalt vil vite, vil jeg tro...