Pcb-audio

pHryed

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.12.2016
Antall liker
30
Sted
Lillehammer
Torget vurderinger
1
Kom for en stund tilbake over en YouTube kanal som heter pcb-audio. Han har også en Internett side med samme navn. Han selger ymse pcb til primært forsterker bygg. Noen som har erfaring med det han lager?
Jeg kjøpte et pcb brett til en rør effekt forsterker. Om jeg klarer å dra i land prosjektet er litt uvist. Jeg har bygget 2 aikido rør forsterkerkere fra før. Det er jo med instruksjoner litt usikker hvor mye info som følger med dette pcb brettet.
Håper på litt erfarene innspill om jeg står helt fast.
Tilslutt Noen som har en bok å anbefale hvor formler/teknikker/konstruksjoner for rør effektforsterker er beskrevet godt.

pHryed

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.12.2016
Antall liker
30
Sted
Lillehammer
Torget vurderinger
1

Selve sida er litt dårlig laget i vertfall når jeg bruker mobil. På de 6 "meny" valgene står det bare contact. Bare trykk på nr 2-3 så kommer man til en meny som har project. Han har også en Facebook gruppe riktig nok bare på italiensk.

Aurora

Æresmedlem
Ble medlem
04.06.2004
Antall liker
13.165
Sted
Ytterst i havgapet...
Fant sida, når jeg fikk tilta huet rett vei.. :cool: Mange artige prosjekter....men det var dårlig med kretskort

pHryed

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.12.2016
Antall liker
30
Sted
Lillehammer
Torget vurderinger
1
Fant sida, når jeg fikk tilta huet rett vei.. :cool: Mange artige prosjekter....men det var dårlig med kretskort
Det er dette pcb brettet

Bare sende en forespørsel om man vil kjøpe pcb. De fleste prosjektene har et pcb brett tilknyttet såvidt jeg kan se.

Topp Bunn