Da holder det vel ikke med "Reader"?65finger skrev:lagre som
format
jpg
Eh? jeg har Mac. der er det slik jeg beskriver.totte skrev:Da holder det vel ikke med "Reader"?65finger skrev:lagre som
format
jpg
Man kan vel ta en "print screen", lime inn i "Paint" og så trimme litt før man lagrer som jpg, vil jeg tro.
Tror ikke tottes kommentar går på maskin, men om du har adobe reader eller en utvidet versjon.65finger skrev:Eh? jeg har Mac. der er det slik jeg beskriver.totte skrev:Da holder det vel ikke med "Reader"?65finger skrev:lagre som
format
jpg
Man kan vel ta en "print screen", lime inn i "Paint" og så trimme litt før man lagrer som jpg, vil jeg tro.
okidokierato skrev:Tror ikke tottes kommentar går på maskin, men om du har adobe reader eller en utvidet versjon.65finger skrev:Eh? jeg har Mac. der er det slik jeg beskriver.totte skrev:Da holder det vel ikke med "Reader"?65finger skrev:lagre som
format
jpg
Har windows med vista, der fungerer det også sånn. Bare lagre på nytt som jpeg...65finger skrev:Eh? jeg har Mac. der er det slik jeg beskriver.totte skrev:Da holder det vel ikke med "Reader"?65finger skrev:lagre som
format
jpg