- Ble medlem
- 14.10.2013
- Antall liker
- 9
Hva merke pickup/cartridge er dette, fant frem igjen en Rega Planet med SME og denne som jeg har hatt bortgjemt i flere år? Ingen info, kun firmalogo og S/N.
|
Nei, kun et tall som antageligvis er S/NBenz Glider eller Gullwing som @borglein sier. Ingen info oppå/under/bak?
Nei Arve...... GullWingGullring, det trur eg også
Har Gullwing i Micro DD-100 spilleren, og det merkes at pickupen er tung. Loddet måtte langt bakover for å stabilisere denne, og endte med å kjøpe et ekstarlodd fra Japan. Ikke billig, men ble mye bedre visueltJeg tror det er en gammel glider. Jeg hadde en eksakt lik en for mange år siden. Da mener jeg gullwing ikke fantes. Senere har de endret litt på utseende med annet utforming av magnet, litt endring av farger og med sidevegger. Gullwing har dessuten større magnet så vei den på en brevvekt. Glider er sub 7g, Gullwing over 12g
Gullwing har "fetere" kropp jaHva merke pickup/cartridge er dette, fant frem igjen en Rega Planet med SME og denne som jeg har hatt bortgjemt i flere år? Ingen info, kun firmalogo og S/N. Vis vedlegget 859076