Pickuplista mi

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
10.908
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
39
Kun et forsøk på om dette funker.

Sorry, det gikk ikke og jeg får ikke slettet forsøket heller.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
277
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Fin liste som den famøse på AA; bildene ble ikke med Rudi; iallefall ikke fra min ende her :)

Mvh Vidar P

Lagga

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2005
Antall liker
33.239
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
3
Ai ai, håper du får opp lista Rudi, den er bare super! AA lista di er ikke tilgjengelig lenger nei, det bare blinker virusadvarsler over hele skjermen her........

:-\

N

Nailhead

Gjest
Den pickuplista di er flott Rudi! Håper dette ordner seg!

Rune S

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.04.2002
Antall liker
1.246
Torget vurderinger
11
En utrolig fin oversikt du har laget der Rudi !! ,og det hadde vert supert om den ble tilgjengelig her på sentralen også :)

P

Parelius

Gjest
Ta kontakt med Fjærsjefen, Rudi; det kan da ikke være vanskelig å få den som en "sticker" her. Bortgjemt bak virus på A-A gjør den jo ingen nytte.

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
10.908
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
39
Mnja, jeg ser vel ikke "fjærsjefen" som den idelle sammarbeidsparnter for listen min, til det er jeg for ugle-sett.
Får diskutere det med Arve på Audiophile etterhvert hvis ikke AA er oppe og i orden igjen relativt raskt, men UNO's lovnader om at allt skal bli bedre koker bort fortere enn han skriver det ned så jeg vet ikke helt.

Er egentlig drita lei av og legge masser med timer og arbeid ned i noe og så følger ikke andre opp, hadde jeg tjent penger på det hadde det kanskje vært litt annerledes, men det eneste jeg har fått tilbake er en del hyggelige kommentarer fra folk som frekventerer HFS og som sier at lista er fin og ha og akurat det har vært drivkraften min.
Alikevel må jeg innrømme at jeg blir litt satt ut når man må vente 10 måneder på og få gjennomført oppdateringer, så kanskje jeg må trå til og legge det hele ut flere steder......... men da risikerer jeg vel at UNO setter seg på bakbena fordi han har brukt en del tid på dette han også selvom det nå begynner og bli lenge siden han foretok seg noe.
Men jeg har all teksten og jeg har alle bildene så hvis jeg har tid og gidder så kan jeg lage en helt ny liste jeg......... me får skjå me får skjå :D :D :D

anekdoten

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.07.2006
Antall liker
23
Torget vurderinger
4
Jeg har ihvertfall pu-lista di ennå på maskina mi ...
For en god stund siden så ble jeg obs på denne beryktede, velfungerende lista, og fikk den klikket inn under "favoritter" - og vips så er den bare et tastetrykk unna!! ;)

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Antall liker
18
Rudi skrev:
Kun et forsøk på om dette funker.

Sorry, det gikk ikke og jeg får ikke slettet forsøket heller.
Hva er det du trenger hjelp til da, Rudi.?
Er det noe jeg kan være behjelpelig med.?

Noe slikt kanskje.?
Rudi's Pickupliste
Får den til å funke med FireFox men Iexplorer er ikke så glad i den der :p
Var bare noe jeg klasket sammen som en prøve, for å se om jeg kunne hjelpe deg med noe..
Du får nesten bare si ifra om det er noe jeg kan gjøre for deg, en slik liste bør være tilgjengelig for allmenheten ;)

Topp Bunn