Jo, det er "Pink Floyd" men det er vel ikke Pink Floyd som har gitt ut disse?RoDa skrev:Du vil ha bilder av "Pink Floyd" cover, men ikke Pink Floyd?
Men det "Pink Floyd" cover du har tatt bilde av, er det ikke Pink Floyd?
Blir forvirret .... :;D
R
Bootlegs.td160 skrev:Jo, det er "Pink Floyd" men det er vel ikke Pink Floyd som har gitt ut disse?RoDa skrev:Du vil ha bilder av "Pink Floyd" cover, men ikke Pink Floyd?
R
Kommer flere eks.
rolfozzy skrev:Bootlegs.td160 skrev:Jo, det er "Pink Floyd" men det er vel ikke Pink Floyd som har gitt ut disse?RoDa skrev:Du vil ha bilder av "Pink Floyd" cover, men ikke Pink Floyd?
R
Kommer flere eks.
Er ikke offisielle utgivelser, trodde jeg. Da er det bootlegs.td160 skrev:rolfozzy skrev:Bootlegs.td160 skrev:Jo, det er "Pink Floyd" men det er vel ikke Pink Floyd som har gitt ut disse?RoDa skrev:Du vil ha bilder av "Pink Floyd" cover, men ikke Pink Floyd?
R
Kommer flere eks.
Dette er vel ikke bootlegs eller?
Har også bootlegs, kommer flere bilder i morgen
Noen av platene har EMI label, er det da bootlegs?rolfozzy skrev:Er ikke offisielle utgivelser, trodde jeg. Da er det bootlegs.td160 skrev:rolfozzy skrev:Bootlegs.td160 skrev:Jo, det er "Pink Floyd" men det er vel ikke Pink Floyd som har gitt ut disse?RoDa skrev:Du vil ha bilder av "Pink Floyd" cover, men ikke Pink Floyd?
R
Kommer flere eks.
Dette er vel ikke bootlegs eller?
Har også bootlegs, kommer flere bilder i morgen
De er nok ikke brukenes til annetJanR skrev:Bootlegs eller ikke, kule cover
Veggpynt ?
/jan
Bare pøs på med fler bootlegs.td160 skrev:De er nok ikke brukenes til annetJanR skrev:Bootlegs eller ikke, kule cover
Veggpynt ?
/jan
Endel av de er også farget
Har flere, kommer i morgen om ønskelig
Tror nok ikke de er så veldig verdifulle, men artig samleobjektrolfozzy skrev:Kjempefine cover er det uansett hva det måtte være.
Gøy og samle på sånt.
Sjeldne og verdifulle er de nok også.
Gjør det. Jeg har alt for lite bootlegs på vinyl med Dylan. Et par hundre på cd, men det er liksom ikke det samme.td160 skrev:Tror nok ikke de er så veldig verdifulle, men artig samleobjektrolfozzy skrev:Kjempefine cover er det uansett hva det måtte være.
Gøy og samle på sånt.
Sjeldne og verdifulle er de nok også.
Neste tråd for jeg ta Dylan platene mine (bootleg) ;D
JanR skrev:Bare å pøse på
Morro å se hva som finns der ute av >litt på siden< cover/utgivelser.
Kødda ikke, flott veggpynt imo. Bedre enn å la de ligge og samle støv i en skuff.
/jan
For eks.rolfozzy skrev:JanR skrev:Bare å pøse på
Morro å se hva som finns der ute av >litt på siden< cover/utgivelser.
Kødda ikke, flott veggpynt imo. Bedre enn å la de ligge og samle støv i en skuff.
/jan
I en skuff ?!![]()
Ja, flere av disse er utgitt med falske EMI / Harvest labels.td160 skrev:Noen av platene har EMI label, er det da bootlegs?
td160 skrev: