Testplanker som spiller musikk. DLCP og forsterkeri er lagt i en haug i midten, imens filter justeres litt hist og pist. Crown CTS4200 på høykant spiller bass, Anaview på mellomtone og diskant.
Sist redigert av en moderator:
Ja takk for sist! Helt riktig, Seos 10 på toppen, koblet med BMS 4538. Nærmer seg godlyd her, men skrur og bytter amper litt her og der. I dag prøves en gammel ECI3 på mellomtone, å for en koselig lyd!Dette ser ut som noe som kan avgi godlyd, flott! AE 15-tommere, 208EZ og Seos 10 om jeg ikke tar feil - hvilken driver bruker du på Seos?
Hyggelig å hilse på deg på DSP-kurset forresten.
Godt å høre at noen skarve furuplanker kan glede flere enn meg i alle fall!Ble litt glad inni meg når jeg åpnet denne tråden og den ikke handlet om lydplanker til tv sånn jeg først trodde.
Det enkleste er å måle impulsen med rew eller arta. bare se at pulsen slår samme vei.Hei Johoo! Godt å se at du følger med fra "den andre siden"! Det var faktisk neste skritt, og koblet om til bridge mode i dag. Roter litt med pluss og minus her, holder det å bytte om på den ene siden for å sjekke om det er rett fase eller må man også snu om pluss og minus på begge kanalene for å havne i riktig fase med resten? Hva er beste måte å gå frem på? Synes faktisk det ble litt feitere bass nå, nesten så jeg må justere ned nivå etter å ha koblet om!