Platemesse og flyttesalget er i gang! Mala Audio - Asker

Nå er platemessen og flyttesalget vårt i gang!

Vi har åpent frem til 18:00 i dag og fra 12:00 til 17:00 i morgen (søndag). Ta turen innom for en morsom hifi opplevelse, gode tilbud og massevis av spennende LP plater!

Adresse:
Mala Audio / Analog Senteret
Kirkeveien 185
1384 Asker
Tlf 90953801

Vi har gratis parkering ved døren og ligger kun få minutter å gå fra Asker togstasjon.

Ring/mail oss gjerne i dag/morgen om du er interessert i noe, så er vi kanskje også i litt ekstra godt messehumør med priser denne helgen :)
 

Vedlegg

  • 270.2 KB Visninger: 15.831
  • 221.1 KB Visninger: 371
  • 242.6 KB Visninger: 328
  • 273.4 KB Visninger: 337
  • 182.4 KB Visninger: 327

Kommentarer

T

ThomasN

Gjest
Nok en gang ett trivelig besøk hos Mala... Det ble til og med noen plater med hjem denne gangen :)
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.632
Antall liker
11.017
Torget vurderinger
2
Gjorde et par gode kjøp, jeg også. Verdt å merke seg at det finnes nye, uspilte vinylskiver fra Gemini/Taurus, strålende jazzskiver med nydelig lyd. Og prisene var fornuftige.
 

Farmen

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.09.2018
Innlegg
755
Antall liker
887
Sted
Lier
Torget vurderinger
3
Hei. Det ble et kostbart besøk fredag, men elektronikk og masse plater kom hjem trygt den ettermiddagen
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.618
Antall liker
15.404
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Takk til alle hos Mala som la alt tilrette for at vi som stod »bak platediskene» kunne ha det kjempehyggelig i tre hele dager hvor vi traff utrolig mange spennende mennesker. Hifi-/platefolket er fine folk altså!

Dessuten skal jeg takke fra min kone som plutselig ble nyforelsket og litt småkeen på kroppen min når hun oppdaget at 11 kasser vinyl var borte. Hun har nå fått plass til alle sine sko ...og det er nok mye viktigere.

Takk 🥰
 
Sist redigert:

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Innlegg
10.842
Antall liker
17.346
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Takk til @MalaAudio for godt arrangert. Det var som @Grumpy over her sier, tre dager til ende med hyggelige folk.
Ikke overraskende kjøpte jeg for mer enn jeg solgte, men mye lykke som ble med opp i Tårnet i Ski.
Spesiell takk til Grumpy for gode deals. Takk også til Jørn og Terje for hyggelig selskap. Sees plutselig.
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.618
Antall liker
15.404
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Litt anekdotisk var det bare Jørn og meg som oppdaget at nesten halvparten av The Windmill + Kirsten (kona til Jean Robert) og gitaristen Stig André hadde tatt turen innom og bladde i prog.skivene.

Det ble fort en times lattermild prat og utveksling av både kjente og ukjente historier. Jean fikk spøkefullt min autograf på en Japan-pressa Yes-skive i bytte. Må innrømme at jeg synes musikken deres sitter som ei kule, jeg som er en utrangert Camel-fan. Har du ikke hørt - sjekk ut på streaming, eller kjøp vinylen. -Kanskje de har igjen noen av de 350 ex. i rød vinyl hos Big Dipper eller andre.

Det er forøvrig Kirsten som lager den nydelige, gjennomgående cover-kunsten:

060DB82F-77C9-4540-A149-F3C2436403E5.jpeg
 
Sist redigert:

Waqar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
08.08.2016
Innlegg
98
Antall liker
52
Fikk gjort et kupp på høytalere, var i hastverk så ble en stresset besøk fra min side.

Fikk for det meget god hjelp og mottakelse.

Klarte å høre å på Pylon Amber i noen sekunder, måtte nesten flykte ut for å ikke kjøpe dem også.

Nå står de på liste over mine neste kjøp, jeg vet at høytalere som er kjærlighet ved første lytt er høytalere jeg kommer til å beholde over en lang periode.

De overbeviste meg over hva som manglet av trykk i bunn med mitt oppsett, fint at jeg ikke hørte lenger på dem slikt at lytteopplevelsen hjemme ikke blir en nedtur i forhold.

Blir mest sannsynlig et kjøp av dem frem i tid.
 

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Innlegg
11.811
Antall liker
26.417
Sted
Oslo/Grebbestad
En liten snartur inom Lørdag først og fremst for og finne noen plater, det var ikke noe problemer! mye fint i kassene:)
Fikk også en liten lytt på Pylon Amber disse skall virkelig bli interessante og følge med på i nye omgivelser
første intrykket lover meget bra:)
 

inpain1968

Nesten som alle andre…
Ble medlem
22.08.2009
Innlegg
1.589
Antall liker
6.686
Litt anekdotisk var det bare Jørn og meg som oppdaget at nesten halvparten av The Windmill + Kirsten (kona til Jean Robert) og gitaristen Stig André hadde tatt turen innom og bladde i prog.skivene.

Det ble fort en times lattermild prat og utveksling av både kjente og ukjente historier. Jean fikk spøkefullt min autograf på en Japan-pressa Yes-skive i bytte. Må innrømme at jeg synes musikken deres sitter som ei kule, jeg som er en utrangert Camel-fan. Har du ikke hørt - sjekk ut på streaming, eller kjøp vinylen. -Kanskje de har igjen noen av de 350 ex. i rød vinyl hos Big Dipper eller andre.

Det er forøvrig Kirsten som lager de nydelige coverne:

Vis vedlegget 651562
Da blir det rød vinyl på meg etter å ha lest innlegget ditt. Vel og merke ikke fra Big Dipper, men det er en annen historie :)
 

Informasjon om bruker

MalaAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
2.457
Link til alle artikler
1034
MalaAudio sine annonser
Bransjenyheter
Mange nye varer i vår bruktavdeling!

Mange nye varer i vår bruktavdeling!

  • 4
Brukt hi-fi er et godt alternativ. Vi har et stort og variert utvalg i vår bruktavdeling. Her kan du gjøre virkelig gode kjøp! Vi får stadig inn både nyere og litt eldre utstyr...
Fortsett
Bransjenyheter
ÅPNINGSTIDER I PÅSKEN

ÅPNINGSTIDER I PÅSKEN

  • 0
Åpningstider i påsken: Mandag 25.3 Etter avtale | Tirsdag 26.3 10-18 | Onsdag 27.3 10-18 | Torsdag 28.3 stengt | Fredag 29.3 stengt | Lørdag 30.3 stengt Her er noe av det du kan oppleve hos Mala...
Fortsett
Bransjenyheter
Børresen X1 - Nå i demo!

Børresen X1 - Nå i demo!

  • 0
Børresen X1 utmerker seg som et etterlengtet tilskudd i den allerede høyt roste X-serien. Børresen X1 er ikke bare en rimeligere høyttaler i Børresen Acoustics sin innstegsserie, det er også en...
Fortsett
Bransjenyheter
Hva ønsker du deg?
Bransjenyheter
Messetilbud? Fortell oss hva du ønsker deg!

Messetilbud? Fortell oss hva du ønsker deg!

  • 0
Nå er det like før Oslo HiFi Show starter og vi ønsker å gi våre kunder messetilbud på det de ønsker seg! Send oss en e-post eller bruk kontakt skjemaet på malaaudio.no for å motta ditt unike...
Fortsett
Bransjenyheter
Jørgen og Leif fra Marten kommer med Mingus Septet!

Jørgen og Leif fra Marten kommer med Mingus Septet!

  • 0
Jørgen og Leif fra Marten kommer til Oslo HiFi Show med sin nyeste høyttaler Marten Mingus Septet! Marten Mingus Septet var en av de store suksessene under fjorårets München messe og har siden...
Fortsett
Topp Bunn